Str4ndB3rg Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) När jag ska joina en server så kommer jag aldrig in. Vissa kan jag komma in på.. Men dom jag kan joina är typ bara RIFLE modar... Jag vill gärna köra på en server jag kan få upp men inte joina..(Rackage|Test) Sig till om ni inte förstår för jag är inte så bra på förklara. ;) 300 FM är på spel! :cool: Redigerat 20 Januari 2008 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Står det någonting när du försöker joina eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Har du den senaste versionen av pb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 (redigerat) Jag laddar aldrig ner något PB,har det jag fick när jag installerade cod. Nej det står inget när jag joinar det bara går inte. Jag har raderat alla moddar som jag har tror jag. ;) ---------------------------------------------------------------- Nu funkar det! :gitarr: Men det kanske bara funkar just nu. Jag väntar lite funkar det fortfarande idag så får ni båda 200 fm. Redigerat 20 Januari 2008 av OrCi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Den måste ju skriva ngt när det inte går. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Asså man klickar på join så funkar det bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Menar du att det inte händer ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.