DragonMaster Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 det är en som har en flöjt och som sänder ut sina fåglar att attackera link...hur besegrar man honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Bara slå ihjäl allihop när de flyger mot dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 men dom hinner döda mej innan! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jaså? Det gör de aldrig för mig. Kolla av var de hamnar när de flyger in i rummet och vänta en bit ifrån dem tills de anfaller och hugg med svärdet som en tokstolle. Om du bara dör, försök att skaffa fler hjärtan - kom ihåg att du måste döda ALLA på en omgång annars räknas det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ok. jag har märkt det. men jag klarade av den! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 va bra då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg