Gäst Aso100 Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Hej! jag brukade ladda ner olika temor till windows xp förut men nu har jag vista och vet inte hur jag kan installera dem! kan någon ge mig en guide om hur man kan installera dem och vart man kan ladda ner dem?? tacksam för svar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Läs formet http://www.fuska.se/forum/Windows_Xp_Service_Pack_3_Release_Candidate_-t99669.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 den där är till xp jag vill ha till vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Ja, den är till XP. Men här har du en patcher till Vista: http://www.winmatrix.com/forums/index.php?showtopic=11742 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Sorry :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 fungerar inte jag läggde uxtheme.dll i system32 och jag bytte den från sidan mot min i windows men datorn blev förstörd fick lov och ta min brors fil! ge mig instruktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) behöver svar!!! snabbt så jag postar ett svar nu så att den går upp lite :( Redigerat 21 Januari 2008 av Aso100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Du kan ladda ner nya teman till Vista och Xp på denna länk WiCustomize. Bara kolla innan så att temat passar vista. Jag tror inte att du kan använda dina gamla teman från Xp till Vista. Hoppas detta var vad du leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Teman funkar bäst på vista om du har det nya windowblinds 6, har provat funkar perfekt. Fast då får du leta efter windowblinds skins/themes finns skitsnygga överallt på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.