Davidfreak Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jag har funderat på att köpa guitar hero 3, men jag är inte säker vad tycker ni om spelet. Ska jag köpa det tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 köp det! as kul. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Riktigt roligt spel med många bra låtar, men jag föredrar tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Riktigt roligt spel med många bra låtar, men jag föredrar tvåan. Finns det till wii?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Riktigt roligt spel med många bra låtar, men jag föredrar tvåan. Finns det till wii?? 2an finns inte. Men trean finns. Före drar den mer. Köp det. Kommer nog inte ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Testa Frets On Fire först så får du en inblick i hur skoj det är (gratis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Om du har PS3 eller 360 rekommenderar jag att du köper GH3 till det istället. Men annars ska du köpa det till Wii. Mycket roligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Om du har PS3 eller 360 rekommenderar jag att du köper GH3 till det istället. Men annars ska du köpa det till Wii. Mycket roligt spel. spela roll. Men gör som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Bättre låtar på 2:an men bättre grafik på 3:an. Ja du ska köpa GH3 till Wii. Det är kul (O.B.S bilden är gammal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Bättre låtar på 2:an men bättre grafik på 3:an. Ja du ska köpa GH3 till Wii. Det är kul (O.B.S bilden är gammal) Köp 3an. Jag diggar de flesta låtarna på det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Bättre låtar på 2:an men bättre grafik på 3:an. Ja du ska köpa GH3 till Wii. Det är kul (O.B.S bilden är gammal) Köp 3an. Jag diggar de flesta låtarna på det spelet. Japp, låtarna på 3:an är bra. Men innan jag spelade det hade jag bara hört 1 låt. Fast låtarana är bra ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.