Stonebed Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) När jag precis köttar aliens i Command & Conquer, då stängs spelet ner och ett fönster med rubriken: GameCrash dyker upp xD Kan det bli mer irriterande? :rolleyes: nåja.. jag har bifogat hur fönstret ser ut, så ni kan se själva Redigerat 21 Januari 2008 av Stonebed Citera
WASD Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 har du provat att installera om spelet? eller googlat på "Command & Conquer gamecrasch"? Citera
Stonebed Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Januari 2008 har du provat att installera om spelet? eller googlat på "Command & Conquer gamecrasch"? Jag bad aldrig om hjälp :P Upplyste bara om en av alla de gravar en Gamer kan utsättas för xD Citera
WASD Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 det lät som att nåt hade hänt dig när du började meningen med "när jag.." men OK :) då är det väl tur att det inte hänt dig Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.