neXo Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 HJÄÄLP! Vilket ska jag köpa ?? :S Jag ska få NDS på torsdag så vilket e bäst ??! SNÄLLA SVARA FORT ! Säg fördelarna med båda spelen och det negetiva med dem och skillnaden. Tacksam för SNABBA svar !! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Det är samma sorts spel, en av em få skillnaderna är pokémonarna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 men asså -.- vilket spel har bäst pkmn + Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 (redigerat) Om du menar styrka är det på ett ungefär lika, Dialga har färre svagheter vad jag har läst, men jag är inte säker. I övrögt vad gäller pokémonarna så får du välja vilka du vill ha. Här är en länk så får du se själv vilka som finns i dem olika spelen: Serebii, olika pokémon. Redigerat 22 Januari 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jag väljer nog Diamond :) En fråga till, vilken pokemon ska jag börja med ? Vilken är lättast att klara av gymmen med i början ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Jag tycker det är lättast att klara sig med Piplup. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Okej tack så jäkla mkt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 det enda som skiljer ar ferjen pa spelen och lite olika pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Okej tack så jäkla mkt xDDet var så lite så, det är kul att hjälpa till. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg