Gäst XPLOSIV Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Skapar G-java spel i J2SE?? Måste pröva. Men om spelen G-java plungar ut inte funkar till mobilen, varför säger dem det på hemsidan? G-java kanske gör om spelen till J2ME. står inget om mobil G-java can create software for Java supported platforms such as: * Microsoft Windows * Apple MacOS * Linux/Unix/Sun Solaris * Most Web browsers (Firefox, IE, Opera, safari) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Lol, jag måste vara blind :P BTW, är inte .jar filer speciellt till mobilen? För G-java gör spelen till .jar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) Lär dig JAVA och ladda ned Android SDK + Eclipse. Redigerat 18 Februari 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Vad jag har fattat så ska det gå att skapa applikationer med .NET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Vad jag har fattat så ska det gå att skapa applikationer med .NETNope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Lol, jag måste vara blind :P BTW, är inte .jar filer speciellt till mobilen? För G-java gör spelen till .jar .jar är inte speciellt för mobil, det finns vissa javabaserade program man laddar ner som är .jar tex, BLP -> TGA (World of warcraft editing sak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.