Dannneee Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jag behöver hjälp i sky city jag fattar inte hur man ska komma upp för dom där gröna väggarna.Om någon har det här spelet så svara gärna snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 För att komma upp för gröna väggar behöver du Screw Attack. Åk till Bryyo (Fairy Landing Site) och kolla vilka rum du inte varit i. Du kommer hitta en portal vilket tillslut leder dig till Screw Attack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) Jag gjorde som du sa men nu har jag fastnat igen mellan två stora statyer. Hur kommer jag där ifrån? Redigerat 24 Januari 2008 av Dannneee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.