Gäst Zakakiro Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Tjena, kan nån säga mej vad för skills crusader armour ger? ska göra en egen class för knights of the nine, tack på förhand. Citera
igglypuff Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 http://www.justfuckinggoogleit.com/ Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 (-.-).!. har redan kollat google! Citera
ajar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Är det bara Cuirass of the Crusader eller är det hela biten (inklusive vapen och sköld du menar? Alla grejer blir nämligen bättre ju högre level du uppnått, men bäst är de från 21 och uppåt. Cuirass of the Crusader (Level 21 och uppåt) Fortify Health 27 poäng Fortify Restoration 6 poäng Resist Normal Weapons 15% Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 okej, tack. ska gö knights of the nine questen efter imperial sewers : / men ja undrade om man kunde gö en class av skills från crusader armour, iså fall: vilken klass (som redan finns) passar bäst som knight of the nine? e det Pilgrim elr? Citera
Khazar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 ....ehm, fattade inte riktigt vad du mena, var vad f*n du vill, jag är battlemage och har crusader armorn ibland ( föredrar dock att vara ond, då kan man iaf göra brott, vad finns det att göra som god? jo ingenting...) Citera
ajar Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 okej, tack. ska gö knights of the nine questen efter imperial sewers : / men ja undrade om man kunde gö en class av skills från crusader armour, iså fall: vilken klass (som redan finns) passar bäst som knight of the nine? e det Pilgrim elr? Finns väl inte någon direkt klass eller skill eftersom den passar till det mesta. Citera
igglypuff Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Beror väl på om Crusader Armour är heavy eller Light, så skall du ju specca rätt vilken det nu är, ha också armourer som skill då det alltid är bra att kunna reppa sina skadade vapen, sköldar och rustningar ;) Annars hittade jag just nu specs för Crusader Armour, VIA google! http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Knights_...of_the_Crusader Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 Finns det heavy armour crusader? min kompis sa ba att det fanns light armour -.- har gjort en egen class för det, den heter Holy Knight och har, restoration, blunt, blade, block, light armour, speehcraft, alternation... hur gör man för att få heavy på crusader? :huh: Citera
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 Finns det heavy armour crusader? min kompis sa ba att det fanns light armour -.- har gjort en egen class för det, den heter Holy Knight och har, restoration, blunt, blade, block, light armour, speehcraft, alternation... hur gör man för att få heavy på crusader? :huh: Jag har för mig att det är som med Imperial Dragon Armor, alltså att om du har högst skill i Heavy, så blir den en heavy armor, och har du högst i Light så blir den det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.