Hoppa till innehåll

The Elder Scrolls 4: Oblivion (+tillägg)

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro
Skrivet

Tjena, kan nån säga mej vad för skills crusader armour ger? ska göra en egen class för knights of the nine, tack på förhand.

Skrivet

Är det bara Cuirass of the Crusader eller är det hela biten (inklusive vapen och sköld du menar? Alla grejer blir nämligen bättre ju högre level du uppnått, men bäst är de från 21 och uppåt.

Cuirass of the Crusader (Level 21 och uppåt)

Fortify Health 27 poäng

Fortify Restoration 6 poäng

Resist Normal Weapons 15%

Gäst Zakakiro
Skrivet

okej, tack. ska gö knights of the nine questen efter imperial sewers : / men ja undrade om man kunde gö en class av skills från crusader armour, iså fall: vilken klass (som redan finns) passar bäst som knight of the nine?

e det Pilgrim elr?

Skrivet

....ehm, fattade inte riktigt vad du mena, var vad f*n du vill, jag är battlemage och har crusader armorn ibland ( föredrar dock att vara ond, då kan man iaf göra brott, vad finns det att göra som god? jo ingenting...)

Skrivet

okej, tack. ska gö knights of the nine questen efter imperial sewers : / men ja undrade om man kunde gö en class av skills från crusader armour, iså fall: vilken klass (som redan finns) passar bäst som knight of the nine?

e det Pilgrim elr?

Finns väl inte någon direkt klass eller skill eftersom den passar till det mesta.

Gäst Zakakiro
Skrivet

Finns det heavy armour crusader? min kompis sa ba att det fanns light armour -.- har gjort en egen class för det, den heter Holy Knight och har, restoration, blunt, blade, block, light armour, speehcraft, alternation... hur gör man för att få heavy på crusader? :huh:

Skrivet

Finns det heavy armour crusader? min kompis sa ba att det fanns light armour -.- har gjort en egen class för det, den heter Holy Knight och har, restoration, blunt, blade, block, light armour, speehcraft, alternation... hur gör man för att få heavy på crusader? :huh:

Jag har för mig att det är som med Imperial Dragon Armor,

alltså att om du har högst skill i Heavy, så blir den en heavy

armor, och har du högst i Light så blir den det.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...