groudon Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Skrivet 23 Januari 2008 hur klarar man sprit temple (en guide är guld värd ger lite fuska mynt för en bra guide)
JonteFire2 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 Du ska vara liten. Gå in i spirit temple. Sen så står det en tjej där. Prata med henne och så frågar hon dig om du är en av ganadorfs kunpaner. Svara: Tänk om jag e det. Sen säger hon massa grejer. Prata med henne tills hon frågar: Kan du göra ett uppdrag åt mig? Svara ja så ska du hämta silver gauntlets ( handskar som man kan flytta stora stenar extra bra ). Hon flyttar på sig så ska du gå in i hålet. Där ska du följa gångarna det är jätte lätt. Så kommer du ut fast du är uppe på berget. där ligger en stor skattkista öppna den så får du silver gauntlets. Sen ser du när två häxor använder svart magi på henne. Då säger hon: att du ska fly till temple of time. Gör låten så du kommer dit. Sen gör så du blir stor. Gör spirit temple låten sen går du in i ingången så är inte hon tjejen där. Gå till höger, nu har du ju silver gauntlets. Flytta den stora stenen där ( framåt ) sen går du in. Så är du inne. //Jonte PS: Orkar inte skriva en HEL guide till dig
Torayami Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 Eftersom det är sent så pallar jag inte förklara resten om hur man klarar av spirit templet så här är en guide som fanns på Julihanns sida (Hon har många guider till Zelda spel) Guiden
Gäst Overkill Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Skrivet 11 Juli 2008 (redigerat) DEL 1- Young Link DEL 2 - Adult Link http://www.zelda.com/ocarina/dungeons.html är den bästa guiden som finns på OOT Redigerat 11 Juli 2008 av Overkill
Musten Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Skrivet 30 Juli 2008 Haha, han gjorde denna tråden i Januari, så han har säkert redan klarat hela spelet. :zzz:
Rekommendera inlägg