Natche Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Tjabba!!! De e så att ja köpte ett nytt PS3 nyss! och det är improterat från Canada. Smart nog så har dom ju inte samma uttag eller så som vi tyvärr, så då lyder min fråga. Måste jag få tag i en adapter eller går det bara om jag byter ut ström kabeln till en svensk? för ja kan få tag i bägge delarna men frågan är ju om konsollen tar skada av den mängden ström som vi har, om den klarar av 220V eller om ja måste ha adapter som ger mindre ström? De vore väldigt snällt om någon som har en inporterad från USA eller Cannada kan förklara vad ni använder er utav!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Jag skulle säga att det blir säkrast med en adapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natche Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 HAHA!!!!! Ja fick svar på den frågan via den svenska supporten som ja lyckades leta fram!!! De va bara att byta ut kabeln tydligen och det skall fungera det med :D Det enda problemet ja har kvar är att jag inte kan köra svenska DVD filmer i den, för då måste jag chippa den å då ryker garantin.. men annars e den toppen!!!! Även om den är improterad så kunde man få den på svenska!!!!!! Så om nån fundera på att importara så vet ni! Nu återstår det bara att skaffa kabeln och starta igång den! (ja har startat den en gång tidigare med en addapter som var alldeles för svag, men de upptäckte jag efter att PS3 bara dog helt plötsligt efter några min.) :lol: :P :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 du kan väl inte köpa europeiska spel till en nord amerikansk PS3a det är väl nåt med PAL att dom inte använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 PS3 är regionsfri, alltså spelar det ingen roll var konsolen/spelet kommer ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 är du säker det står nåt på wikipedia om PAL och NTSC http://sv.wikipedia.org/wiki/Playstation_3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Du kanske inte vet det, men vilken lögnare som helst kan ändra på Wikiepdia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 jo det vet jag,men har svårt och tro att nån har gittat på allt som stod där,bara för att lura folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Nu är det så jag är 100 % säker på att man kan köpa spel från ett land (tex usa), och köpa ps3 från europa.. Det går, Så säg inte att det är något annat, Men FILMER går inte.. som är icke regionsfri.. tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 InTech har rätt, spelen funkar, inte filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.