Hanniz24 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Hur tar jag kol på demon buffy? Skulle vara tacksam ocm någon kunde hjälpa mig? /H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Men det är väl Buffy man är, eller är jag helt ute och cyklar??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 jag vet inte, men hur tar man död på den där långhåriga snubben som förvandlar sig till nån varulv eller nåt utanför skolan? jag får ner hans liv, men sen går det inte att slaya honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 jag tycker inte om spelet över huvudtaget..... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanniz24 Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (redigerat) Hur tar jag kol på demon buffy? Skulle vara tacksam ocm någon kunde hjälpa mig? /H Redigerat 14 Mars 2004 av Hanniz24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanniz24 Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Men det är väl Buffy man är, eller är jag helt ute och cyklar??? Jon jo men när man kommer till slutet av en värld så ska man dörda en demon buffy men den får man bara ner livet på man får inte kol på henne!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (Hanniz24 @ 14/03-2004 12:38:53) Men det är väl Buffy man är, eller är jag helt ute och cyklar??? Jon jo men när man kommer till slutet av en värld så ska man dörda en demon buffy men den får man bara ner livet på man får inte kol på henne!! det är ju samma problem som jag har med den där j*vla besten.vet du hur jag klarar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanniz24 Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (AidsCunt @ 14/03-2004 15:15:21) (Hanniz24 @ 14/03-2004 12:38:53) Men det är väl Buffy man är, eller är jag helt ute och cyklar??? Jon jo men när man kommer till slutet av en värld så ska man dörda en demon buffy men den får man bara ner livet på man får inte kol på henne!! det är ju samma problem som jag har med den där j*vla besten. vet du hur jag klarar den? Är det i början eller slutet av spelet??? /H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 hmm.. det måste nog vara nångång i slutet... det är utanför skolan.. det står en långhårig vampyr på taket som förvandlar sig till en best eller nåt och hoppar ner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanniz24 Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 hmm.. det måste nog vara nångång i slutet... det är utanför skolan.. det står en långhårig vampyr på taket som förvandlar sig till en best eller nåt och hoppar ner.. Ja du den måste jag ju ha dödat men jag kommer inte ihåg någon sådan varulv!!!Har du bytt mellan vapen? Du kanske har andvänt fel? /H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brejka Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 man dödar demon buffy genom att trycka på x och a samtidigt när hon inte har något liv kvar. Fråga: hur snurrar man runt med händerna utot samma med benen när man hoppar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Hur tar jag kol på demon buffy? Skulle vara tacksam ocm någon kunde hjälpa mig? /H varför har du skapat en sån här tråd??? det finns redan en! Redigerat 21 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg