Gäst Poison Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) Ja här sitter jag och ska kolla på TV klockan 5 på morgonen, och så är alla kanaler fulla med skit från TV-shop. f*n vad förbannad man blir. Gick till youtube för att leta efter information om TV-shop är en scam eller dyl, så kom jag över denna(som jag iaf finner jävligt rolig); Visserligen är det små-ungar med rätt pipiga röster, men fortfarande rolig. Redigerat 26 Januari 2008 av Poison Citera
knark Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 Hahahaha f*n vad rolig! Den ägde! Citera
Gäst Poison Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 bra franska dom snackarJo, det var rätt irrriterande. De upprepade samma pras hela j*vla tiden. Citera
Gäst TheWho Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Skrivet 6 Mars 2008 Haha, jädrigt roligt. Det enda negativa var som sagt franskan. Citera
Gäst DamelQ Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Skrivet 6 Mars 2008 Väldigt rolig, Men som sagt e Franska delen sämst ärsom det är samma fras hela tiden... "I want my fat back" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.