ladan02 Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 hej jag har nyss köpt gta liberty city stories vart kansKA besviken san andreas är bättre så jag tänkte köpa vice city stories är det värd pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 hej jag har nyss köpt gta liberty city stories vart kansKA besviken san andreas är bättre så jag tänkte köpa vice city stories är det värd pengarna Ja, VCS är värt pengarna. Betydligt mycket bättre och uppdaterat spel än LCS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladan02 Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 okej tack ska väl köpa det då :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 men det är inte bättre än SA bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg