Median Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) Hej. Jag har en gammal 60MHz skärm här, och.. vad ska man säga? Desktopen? Ja, allt som är på skärmen utvidgas inte komplett. Det är svarta "ramar" på högra och vänster sidan, som jag vill ha bort, så att "desktopen" kan utvidgas mer. Som ni ser på min ägiga handritade bild så är det svarta ramar på sidan. Nån som vet hur man fixar detta? Redigerat 26 Januari 2008 av Odet Citera
Gäst data-typen Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 ändra skärmupplösningen Citera
Median Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2008 ändra skärmupplösningen Njae, då blir allt mindre och det vill jag helst inte att det blir. Citera
Katt Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Skrivet 26 Januari 2008 Tryck på knapparna på skärmen och se om det finns nått alternativ som man ställa in. Citera
Median Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) Funkade, men tyvärr är det en liten del av det svarta kvar xD Men det är nog ingen fara. EDIT: Okej, tryckte på lite fler knappar, och har fixat det nu ^^ Redigerat 26 Januari 2008 av Odet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.