Lighthouse: Fuskkoder och liknande
för Pc.
Tips!Introduktion
I Fyren kommer du att resa genom 6 tydligt olika regioner och kommer att mötas en kasta av intrigant karaktärer. Du måste lösa en serie av utmaningar i animerade pussel, allt tätt i berättelsen, för att nå slutet av spelet, och för att rädda Dr. Krick och hans dotter Amanda.
Fyren
Fyren är Dr. Krick och Amanda hem, och platsen där Dr. Kricks hemlig laboratorie finns.
Vad händer inne i Fyren?
Sidor från Dr. Kricks anteckningsbok kan man hitta utspridd över Fyren. Titta på dem så du kan utforska, och läsa dem så att du förstår mer om Dr. Kricks hemlig experiment. Så du kan lära mer om Kricks forskning, du kommer att upptäcka hemligheten av Fyren, och kommer att vinna spår till han mysterium av hans försvinnande.
Öppna kassaskåpet
När du hitta kombinationen till Kricks kassaskåpet, kan du öppna det av med följande instruktioner:
1) Rotera ringen 360 grader medsols för att komma på noll.
2) Rotera ringen medurs till första nummret.
3) Rotera ringen moturs förbi första nummret, och stoppa på andra nummer.
4) Rotera ringen medurs till tredje och slutliga nummret.
Tips!
Introduktion
I Fyren kommer du att resa genom 6 tydligt olika regioner och kommer att mötas en kasta av intrigant karaktärer. Du måste lösa en serie av utmaningar i animerade pussel, allt tätt i berättelsen, för att nå slutet av spelet, och för att rädda Dr. Krick och hans dotter Amanda.
Fyren
Fyren är Dr. Krick och Amanda hem, och platsen där Dr. Kricks hemlig laboratorie finns.
Vad händer inne i Fyren?
Sidor från Dr. Kricks anteckningsbok kan man hitta utspridd över Fyren. Titta på dem så du kan utforska, och läsa dem så att du förstår mer om Dr. Kricks hemlig experiment. Så du kan lära mer om Kricks forskning, du kommer att upptäcka hemligheten av Fyren, och kommer att vinna spår till han mysterium av hans försvinnande.
Öppna kassaskåpet
När du hitta kombinationen till Kricks kassaskåpet, kan du öppna det av med följande instruktioner:
1) Rotera ringen 360 grader medsols för att komma på noll.
2) Rotera ringen medurs till första nummret.
3) Rotera ringen moturs förbi första nummret, och stoppa på andra nummer.
4) Rotera ringen medurs till tredje och slutliga nummret.
Se mer från detta spel:
Om detta fusk
Hjälp oss!
Ser du något stavfel eller vet du om något fusk som fattas i texten? Eller kanske känner du för att snygga till sidan lite? Hjälp oss genom att skicka in en ändring av fusket.