Rhino Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Hejsan :lol: Jag är intresserad av SAG alltså soft air guns, så jag tänkte skapa en tråd om dom, skicka gärna in en bild på era eller skriv vilka ni har. eftersom inte så många säkert har det så satsar jag inte så stort på tråden men hoppas förfullt! SKRIV SKRIV SKRIV!. Jag har: AK-47s P90 (SEr ut som det) 2st Glock G17¨ Osså en liten guldig pistol. Här kommer också bilder (Inte mina bilder) från Google, fast det är sånna jag har ;) http://www.goldfeeling.se/Archive/ProductLarge/1626.jpg http://img.photobucket.com/albums/v238/Gixerman1000/Handguns/GlockG17L.jpg http://www.olegvolk.net/gallery/d/6617-6/P90_UY9O9331.jpg Redigerat 28 December 2008 av Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 "Visa detta, visa er, visa vad ni vill ha, visa vad jag borde ha" - Är detta en substream av 97 syndromet? F.ö lilla pojke så får inte du äga soft-airguns, vilket betyder att det inte är din pistol utan dina föräldrars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 har en SW m300, SW m4505 och en Taurus 24/7 c02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 "Visa detta, visa er, visa vad ni vill ha, visa vad jag borde ha" - Är detta en substream av 97 syndromet? F.ö lilla pojke så får inte du äga soft-airguns, vilket betyder att det inte är din pistol utan dina föräldrars. Word! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 "Visa detta, visa er, visa vad ni vill ha, visa vad jag borde ha" - Är detta en substream av 97 syndromet? F.ö lilla pojke så får inte du äga soft-airguns, vilket betyder att det inte är din pistol utan dina föräldrars. Okej konstapel, det är mina föräldrars, men dom skjuter inte, jag skjuter bara på banor och på farsans flaskor..Och sluta kom och klaga, jag behövde inte din åsikt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Har en M4A1 Carbine 110 m/s, Sig SauerP226 70 m/s, en S&W M3000 90 m/s och en ( AWP ) Warrior L96A1 ;) Den har en Utgångshastighet på 200 m/s ( Med 0.20g BBs ) har kikarsikte o stödben till den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 "Visa detta, visa er, visa vad ni vill ha, visa vad jag borde ha" - Är detta en substream av 97 syndromet? F.ö lilla pojke så får inte du äga soft-airguns, vilket betyder att det inte är din pistol utan dina föräldrars. Okej konstapel, det är mina föräldrars, men dom skjuter inte, jag skjuter bara på banor och på farsans flaskor.. Och sluta kom och klaga, jag behövde inte din åsikt <_< WoW en 97:a som skriver ordentligt. Har en M4A1 Carbine 110 m/s, Sig SauerP226 70 m/s, en S&W M3000 90 m/s och en ( AWP ) Warrior L96A1 ;) Den har en Utgångshastighet på 200 m/s ( Med 0.20g BBs ) har kikarsikte o stödben till den :) M4:a, Sig Sauer (Tysk polispistol?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Har runt tre, lägger upp bild senare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Har en M4A1 Carbine 110 m/s, Sig SauerP226 70 m/s, en S&W M3000 90 m/s och en ( AWP ) Warrior L96A1 ;) Den har en Utgångshastighet på 200 m/s ( Med 0.20g BBs ) har kikarsikte o stödben till den :) M4:a, Sig Sauer (Tysk polispistol?) Mmh... det är en tysk pistol :/ och den är kass. men M4:an, haglet o snippern är ju bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 nåt likande denna... Men kan nån en bra hemsida man köper billiga soft air gun? köpte min i turkiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Krigade mycket förut (vet inte om det är vanligt i Sverige) med min sniper (Super X9, 130 m/s) och så har jag en gas pistol, kmr inte ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Krigade mycket förut (vet inte om det är vanligt i Sverige) med min sniper (Super X9, 130 m/s) och så har jag en gas pistol, kmr inte ihåg vad den heter.nej..vi har inte så mycket krig här i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.