Gillar du skolan?
Den är :cool: tycker jag :lol:
Gillar du skolan?
Den är :cool: tycker jag :lol:
Skolan är vad man gör den till. För tillfället är skolan helt okej, ja.
Ja, den är skoj
Helt okej..
japp, helt okej tycker jag
Okey, bara man inte behövt vakna så tidigt så skulle det vara perfekt :D
Säger detsamma, alldeles för tidigt, men dom kunde ha gjort skolan lite roligare så man hade nåt att se fram imot.
Helt okej bara att den borde börja ca 11.00 så man får sova lite osv.
ja :S
men det skulle inte vara fel att man började senare varje dag
Jag gillar skolan för att det finns många roliga ämnen och ett roligt uppehållsrum. Men det finns mycket som är dåligt också, så jag föredrar att vara hemma.
nästan helt felfri
Lektionerna är tråkiga, men rasterna är det som är kul.
Ja, jag gillar skolan.
Btw, vill man börja skolan senare, så får man också sluta skolan senare.
Skolan är väl helt okej, den är ju trökig på ett sätt, men man får göra den rolig själv.
jag avskyr grundskolan!Längtar enormt till gymnasiet
Nja, vissa lektioner är bara för mycket, med en dålig lärare med allvarliga problem med humörsvängningar och tråkiga uppgifter.
Men vissa lektioner uppskattar jag väldigt mycket, som t.ex Bild och B-språk! ^^
Jag tycker det är ok.
SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER SUGER
Skolan är rolig, även om man kanske inte alltid tycker det.
Ja, man måste erkänna att det varit tråkigt om inte skolan fanns. Men ibland blir man rkitigt trött på den. ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in