Har nu tänkt börja på en ny, men har hakat fast mej vid mages stora dmg. Warlocks ser jag som DoT's och priests som healers. Vet inte vilken jag ska satsa på!
Priest och Warlock tillsammans, eller Mage?
Har nu tänkt börja på en ny, men har hakat fast mej vid mages stora dmg. Warlocks ser jag som DoT's och priests som healers. Vet inte vilken jag ska satsa på!
Priest och Warlock tillsammans, eller Mage?
Mage.
Mage=Dps klasssen som alla grupper/guilds föredrar mest.
Priest:Healer klassen alla guilds/grupper föredrar mest, priests kommer nästan alltid med på bra raidguilder.
Warlock:Kommer också ofta med på instancer men dem gör inte lika stor nytta som mage, dem kan göra banish ja, men dem är extremt grymma på PvP!
Warlock. Skulle vilja lira det om det fanns i ngn annan allianceras.
Stor fördel i PvP.
priest blir man less på bara heala (ja jag har spelat priest) men mage skadar väldigt mycket men det gör warlocks med + att locks kan summon/soulstone
↗ till inläggetGnomes är ju grymma som warlock och deras racial passar perfekt :) 5% mer intellect!Warlock. Skulle vilja lira det om det fanns i ngn annan allianceras.
Stor fördel i PvP.
lira mage, så skönt o äga folk me sheep.. och sen har man
frost nova oxå å de e så kul när folk blir äga i dueller, och säger "u freeze me, CHEAT!!!" spela mage, grymt kul
Man äger inte alls med sheep. Motståndaren får bara mer HP då <.< Sheep är bara ett billigt försvar.
Coolt med fear då kan man äga alla och det blir spännande när man duellerar mot en mage.
mage e sjukt kul :cool:
Jag skulle tagit warlock, skitkul att spela på i lite högre levlar, eller shadowpriest, äger i pvp men måste ändå heala i instances oftast... mage är skithög dps, men man tröttnar rätt snabbt på dom imo.
Skulle tat mage lirar lock just nu lvl 53snart, svin tråkigt kanske blir roligare i 60+ får hoppas på det pallar inte lvla en ny char från 0 igen -.-'
↗ till inläggetdu har ej spelat mage? de e bra att ha i början av duellen.. en warrior chargar - blink+sheep man behöver inte ens slösa sin frostnova, sheep äger.Man äger inte alls med sheep. Motståndaren får bara mer HP då <.< Sheep är bara ett billigt försvar.
Jag sa ju att det var ett försvar <.<
man äger med det iaf
↗ till inläggetmage e sjukt kul :cool:
tbh mage är inte alls kul , speciellt inte pve , Det enda ni gör e frostbolt ...trycka på knapp 1 , 1 , 1 , 1 ,1 ,1 ,1,1 oj aggro , 8 ,1,1,1,1
↗ till inläggetspelar du mage sådär... du gillar nog ej dom för att du aldrig dödat en mob me din mage.mage e sjukt kul :cool:
↗ till inläggetHaha! Du ska inte säga något för om du tror de är så man spelar mage har du aldrig ens sätt en... Jag kör fire ball, fire ball, fire blast, frost nova, backa, frost boolt, firebolt/fireblast, wand. Nånting sånt, och nu snackar ja om PvE... Om jag PvPar använder jag massa olika attacker och mage är skitkul. Om ja hade fått välja på mage lock o priest hade jag nog tagit priest för de verkar vara så jäääkla kul o spela shadowpriest i högre lvl.mage e sjukt kul :cool:
Warlocks out dps:ar mages tänk på det.
Warlocks vill spara på manan för att slänga på dots på alla mobs i PvE, det är därför som de inte gör lika mycket skada som en mage där.
Men om jag som har en högt levlad lock har en mage med i raiden/gruppen så kan jag köra på som en galning med skada.
Allt handlar om mana. :)
Locks kan ju lifetappa upp sin mana, praktiskt taget omöjligt att gå OOM. :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in