💬
Logga in
Fuska.se

Blir Man Bättre På Spel

25 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Igår körde jag mot en boss som jag aldrig hade klarat tidigare, så kom min bästa kompis och tittade... jag vann! :blink: Och senare på dagen körde jag mot en annan svår boss, min syrra satte sig brevid och... jag vann! :blink:

Blir man bättre på spel om någon sitter brevid en? :huh: ...eller?

Nivå 4 · Lärling

Det är väl lite olika skulle jag tro..

Vissa kanske blir störda och misslyckas istället, men för mig är det nog samma.

Jag karar alltid det bättre när någon är med mig. :P

Nivå 4 · Lärling

Haha Det är nog bättre om två st hoppas att man ska vinna än bara en person :cool:

Funkar det så fortsätt :P :P

Nivå 6 · Fuskare

Märkte detta när jag var runt åtta år. Man mötte en omöjlig boss, sen när kompisen kom över så att man kunde visa den så klarar man den på första försöket. :P

Men det kan ha att göra med att man inte vill göra personen besviken och kämpar allt vad man kan.

Nivå 6 · Fuskare

Jo så kan det vara. MEn det kasnke blir som något stöd. Man blir lite extra taggad vad vet jag. :P

2 Apr 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Det är väl lite olika skulle jag tro..

Vissa kanske blir störda och misslyckas istället, men för mig är det nog samma.

Jag karar alltid det bättre när någon är med mig. :P

Jag blev lite störd när syrran satte sig brevid, men jag vann ändå xD

Senast ändrad:

3 Apr 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Tvärtom för mig, jag blir snarare sämre

om nån ser på...

Nivå 7 · Fuskare

Jag har märkt ungefär samma sak, när någon sitter med blir man bättre. Gäller öfr alla spel utom Wow, då är det bara irriterande om ngn är med.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag blir fett mkt sämre om någon sitter brevid och glor, jag blir bara stressad då..

Nivå 2 · Novis

Jag tycker det är störrande när någon tittat när man spelar.

4 Apr 2007
Nivå 1 · Novis

ja det tycker jag! jag hade ett spel som jag var på 3:dje banan och klara den aldrig. När min kusin kom och tittade så klarade jag alla 20 banor på 2,5 timmar.

7 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling

Jag kan inte spela när någon tittar, det blir bara fel och jag förlorar och blir sur på den som sitter brevid.

Nivå 5 · Fuskare

Ibland blir man bara nervös av att ha någon brevid sig..

Nivå 1 · Novis

Exakt

Men det beror på vad det är för spel. Jag blir sämre på spel som Action, Sport och sånt där det gäller att tänka snabbt. Men strategi spel kan det vara bra att ha någon jämte.

8 Apr 2007

Är väl lite olika tycker jag... Om nån jag inte gillar, typ syrran så blir jag bara irriterad och förlorar. Men om någon bra kompis t. ex. så går det bättre, man vill som inte göra sin kompis besviken som K.K. Slayer sa.

Nivå 4 · Lärling

jag blir bättre med någon brevid mig, men jag hatar att sitta och glo på andra som spelar ;D

10 Apr 2007
Nivå 1 · Novis

För mig spelar det roll vem som sitter bredvid.

Någon i min familj: FUNGERAR ALDRIG, jag spelade The legend of Spyro (nya spelet), igår klarade jag en boss jätte enkelt men glömde att spara så jag gjorde om den idag när man lilla syster satt bredvid. DET GICK BARA INTE!!

Men när en kompis sitter bredvid går det jätte bra. Jag klarade inte sista Eggman bossen med Team Sonic på Sonic Heroes, när min kompis satt bredvid...klarade jag den och fick ett A! haha!

14 Apr 2007
Nivå 7 · Fuskare

det beror på vad det är..för ibland vill man visa något man har lärt sig(T.ex en glitch lr en svår attack) men om man ska klara andra saker (T.ex Bossar, banor eller bara klara ett svårt ställe) så är det lättare för mig om det sitter någon bredvid..T.ex jag blir mycket bättre av att spela RE4 med en kompis en själv..så är det i alla fall för mig.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det beror på vad det är..för ibland vill man visa något man har lärt sig(T.ex en glitch lr en svår attack) men om man ska klara andra saker (T.ex Bossar, banor eller bara klara ett svårt ställe) så är det lättare för mig om det sitter någon bredvid..T.ex jag blir mycket bättre av att spela RE4 med en kompis en själv..så är det i alla fall för mig.

Men skräckspel hör väl ändå till en annan kategori i det här.

Man blir ju inte rädd om någon sitter bredvid en.

17 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

jag tycker det blir sämre när nån sitter brevid en. det går typ dåligt då, :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in