💬
Logga in
Fuska.se

Bra Utbildning?

22 svar · startad

Trådstartare #1

Har ni bra utbildning/lärare?

tycker vi har hyfsat men det kunde vara beträ

Vissa lärare är jättedåliga, jag gick innan i 3:ans mattegrupp (högsta) vi har en lärare där som heter Odd, han ger ju uppgifter som bara 9:orna kan >.<

Sen är han usel på att förklara saker så man fattar, alla tycker det, så jag gick ner till 2:an där det är en mycker bättre lärare :P

3 Feb 2007

vi har ganska bra lärare men min engelska lärare e enligt mejj och mina kompisar dum i huvudet hon kan inte ens uttala alla ord

våran engelsk lärare klagar på allt och har über bra hörsel :S

Dem flesta lärarare är dumma i huvudet men vissa är sjysta

5 Feb 2007
Karamellkungen

Jag får en bra utbildning på min skola. Jag lär mig det jag måste kunna och oftast är lärarna bra på att förklara saker och ting.

6 Feb 2007

De flesta är bra men en del vågar inte säga tille elever som pratar och stör andra i klassrummet. Dessutom är de som får agera vikarie ganska dåliga också.

Vår matte lärare är riktigt bra faktsikt. I början så tyckte alla att hon var störd typ och hatade henne. Men nu de senaste månaderna så har hon visat sin goda sida :)

Men ja min franska lärare..ja hon är ju inte dålig men ja tyå ibland så kasnke vi gör 5-10st uppgifter i boken sen får vi gå. Alla tycker dock bara att det är bra...

8 Feb 2007
↗ till inlägget

Vissa lärare är jättedåliga, jag gick innan i 3:ans mattegrupp (högsta) vi har en lärare där som heter Odd, han ger ju uppgifter som bara 9:orna kan >.<

Sen är han usel på att förklara saker så man fattar, alla tycker det, så jag gick ner till 2:an där det är en mycker bättre lärare :P

Jag tror nog att din lärare Odd är lite odd :D

Själv hade jag en vikarie på SO'n en vecka och han va konstig!

Vi läste historia och när han läste en text för oss gjorde han typ 1 min uppehåll vid punkt och alla blev förbannade och gick till rektorn och klagade efter lektionen... :meddum:

Senast ändrad:

Nej.

Lärarna förklarar på så usla sätt, så att man antingen tappar intresset för uppgiften eller inte förstår den.

De flesta lärare på vår skola har också allvarliga problem med humörsvängningar och favoriserar elever som kan mer inom området.

Det är jobbigt när några klagar på att dem inte lär sig. Men det är dem själva som inte sköter sig, våra lärare är jätte bra. Det är bara eleverna som stökar och sedan säger att dem inte har lärt sig något.

Våran engelska lärare äger vi får kolla på film varje lektion och vi får ju typ aldrig läxor men vi lär oss ändå rätt mycket

De flesta lärare är bra, några är tråkiga men dem duger.

28 Feb 2007

Våra lärare är über dumma i huvet.

8 May 2007

På våran skola får man tillräckligt med utbildning och det är bra lärare...

23 May 2007

Vi har en svenska lärare.Eller lärare och lärare han kan ju ingen ting.

Det ända vi gör på svenskan är att sitta ner och läsa eller så gör vi inget.

Min musiklärare ger streck på tavlan om man gör minsta lilla grej. Så när man bara har gjort en jättelitengrej som att säga 1 ord rakt ut utan att räka upp handen så ger hon streck och då blir man bara arg och får mer streck.

Va glad att ni får streck.Vi får anmärkning av våran svenska lärare om man tappar sin penna på golvet och sen när man ska ta upp den.Då "leker man visst på golvet"

24 May 2007
↗ till inlägget

Har ni bra utbildning/lärare?

tycker vi har hyfsat men det kunde vara beträ

Du lär ju ha skitbra utbildning, "beträ".

2 Jun 2007

Vissa lärare är dåliga men dom flesta är helt OK. :) Och utbildningen är helt bra inget att klaga på!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in