Hoppa till innehåll

Bra Utbildning?


JanazTheOne
 Dela

Rekommendera inlägg

Vissa lärare är jättedåliga, jag gick innan i 3:ans mattegrupp (högsta) vi har en lärare där som heter Odd, han ger ju uppgifter som bara 9:orna kan >.<

Sen är han usel på att förklara saker så man fattar, alla tycker det, så jag gick ner till 2:an där det är en mycker bättre lärare :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vår matte lärare är riktigt bra faktsikt. I början så tyckte alla att hon var störd typ och hatade henne. Men nu de senaste månaderna så har hon visat sin goda sida :)

 

Men ja min franska lärare..ja hon är ju inte dålig men ja tyå ibland så kasnke vi gör 5-10st uppgifter i boken sen får vi gå. Alla tycker dock bara att det är bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vissa lärare är jättedåliga, jag gick innan i 3:ans mattegrupp (högsta) vi har en lärare där som heter Odd, han ger ju uppgifter som bara 9:orna kan >.<

Sen är han usel på att förklara saker så man fattar, alla tycker det, så jag gick ner till 2:an där det är en mycker bättre lärare :P

 

Jag tror nog att din lärare Odd är lite odd :D

 

Själv hade jag en vikarie på SO'n en vecka och han va konstig!

Vi läste historia och när han läste en text för oss gjorde han typ 1 min uppehåll vid punkt och alla blev förbannade och gick till rektorn och klagade efter lektionen... :meddum:

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jobbigt när några klagar på att dem inte lär sig. Men det är dem själva som inte sköter sig, våra lärare är jätte bra. Det är bara eleverna som stökar och sedan säger att dem inte har lärt sig något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...