💬
Logga in
Fuska.se

Youtube Ljud!

23 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

:huh: varför är det inget ljud när jag tittar på filmer på Youtube jag har inte kommit åt nån inställning vad jag vet! :(

28 May 2007
Nivå 7 · Fuskare

är ljudet på dina högtalare på?

29 May 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

på youtube finns humor :blink: eller? och jag har högtalaren på inklusive ljudet på youtube.

Nivå 0 · Nykomling

Min kompis har samma problem... Och det är inget skämt vad jag har förstått, han behöver hjälp av folk...

30 May 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Min kompis har samma problem... Och det är inget skämt vad jag har förstått, han behöver hjälp av folk...

hur gjorde din kompis när han fixade det då?

31 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Hon har samma problem fortfarande, så jag står hjälplös... Men förhoppningsvis så kan någon hälpa dig och min kompis :)

1 Jun 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ljudet på hela datorn? Sjukt mycket damm nånstans? =D=D

Nivå 0 · Nykomling

Nej.... ?

Vet inte om detta är 940220 problem men för min kompis så fungerar alla sidor och dator som vanligt med ljud..

Men just youtube fungerar inte ljudet...

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

ja för mina media players och vissa sidor funkar men inte google video och youtube :(

4 Jun 2007

Säker på att du inte stängt av volymen på You Tube?

6 Jun 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Säker på att du inte stängt av volymen på You Tube?

japp helt säker och varför blev jag anmäld är det fel forum? :(
Nivå 9 · Veteranfuskare

Ja, det är helt fel forum, det har inget med humor att göra utan snarare ett datorproblem. Flyttad till Pc. Några onödiga inlägg borttagna.

8 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

ladda ner flas igen eller googla

Nivå 4 · Lärling Moderator

Jag googlade lite och hittade den här tråden:

http://www.adobe.com/cfusion/webforums/for...hreadid=1252570

Jag hoppas att det hjälper :)

14 Jun 2007
Nivå 3 · Lärling

det kan ju vara "Flash Player"-ljudet som inte är på...

Nivå 2 · Novis

youtube har en intern ljudinställning på varje film bredvid klockan osm visar hur mycket tid som har gått där kan man höja ljudet

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

youtube har en intern ljudinställning på varje film bredvid klockan osm visar hur mycket tid som har gått där kan man höja ljudet

Jag tror inte att de är så IQ-befriade att de inte redan har tänkt på det där ;)

Nivå 16 · Legendfuskare

prova att hämta ny version an flash eller höger klicka & ta settings typ..

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #19

ok tack för att ni hjälper mig, ska testa att ladda ner igen och installera om flash player! :)

Jag fick samma problem för två veckor sedan. Det började med YouTube och nu strular även Windows Live Messenger; i videosamtalen kan jag inte höra min motpart, utan min egen röst hörs som ett eko i mina högtalare. :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in