💬
Logga in
Fuska.se

Värsta Skadan

59 svar · startad

har även svimmat EN gång.. det var i gympasalen. när jag hade dom dära man kan svinga sig i. Då släppte jag så jag fick hjärnskakning, Säger iallafallat kompisarna och idrottläraren.

Nivå 3 · Lärling

Svimmat!

2 Jun 2007
Nivå 5 · Fuskare

Jag bröt lårbenet! Jag skojar inte! :)

Nivå 6 · Fuskare

Hur kan man bryta lårbenet?

Nivå 2 · Novis

bröt fingret på gympan

5 Jun 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hållde på att få hjärnskakning. Som tur var, fick jag det inte.

6 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

Hjärnskakning,fåten gick ur led

8 Jun 2007

Var väll någon gång jag ramlade p ånågon bänk och slog i mellan benen.

10 Jun 2007
Nivå 3 · Lärling

brände handleden på en sketet varm lödkolv, mycket trevligt ärr det blev, ser ut som jag cuttat mig i armen, ala emo-style

13 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

Ramlade när jag jagade nån kille i 2an :) Va skit förbannad på han, skrapade upp hela ansiktet. Men jag fick honom endå ^^

18 Jun 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #31

Jag svimmade när vi fick spruta

21 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

Jag råkade sticka in fingrarna vid gångjärnen på en 5cm tjock dörr sen smällde en tjej igen den så mina fingrar blev blåbrungrönaktiga och platta.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag råkade sticka in fingrarna vid gångjärnen på en 5cm tjock dörr sen smällde en tjej igen den så mina fingrar blev blåbrungrönaktiga och platta.

det har hänt mig också, inte särskilt skönt. fsat då var det jag som slog igen dörren, på mig själv. INTE smart...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

:o samma sak för mig stängde ochså dörren själv Och det var inte så skönt :D

Senast ändrad:

22 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

jag har brytit vänster arm , vänster ben och spräckt läppen xD vänster arm när jag var liten vänster ben när jag var typ 11-12 och läppen när jag var typ 9-10, alla dom är roliga historier(inte slagsmål...)men vi kan säga såhär : jag hade skit roligt innan sakerna hände xD!

23 Jun 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Måste nog vara när jag stukade handleden, men det var ganska länge sen.

Det som har hänt mig nyligen var nog när jag liggande gled in i en dörr. ;)

24 Jun 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag svimmade när vi fick spruta

Får jag vara med i klubben? :)

Jag svimmade när vi petade i älglungor och så slog jag i hakan i en stol när jag rasade ihop och fick sy. Ganska störande.

25 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

En gång halkade jag in i en bänk i gympysalen. Fick sy efteråt. Och så fick jag en spik inkörd rätt in i handen. Visserligen med trubbiga sidan först, men ont gjorde det. :/

24 Jul 2007
Nivå 6 · Fuskare

Stukat foten ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

bröt fingret på gympan

Samma här xD

När vi skulle hoppa bock så lyckas jag på nått konstigt sätt få handen och fingret i nån konstig vinkel så att jag typ hoppar på handen å bryter fingret xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in