i alla trådar om nya forum eller liknande så brukar allmänt föreslås. Problemet i almänt är att ett ämne lätt drunknar där(försvinner i mängden)
Nytt Forum: Teknik
TEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P
Ja, för de som inte förstod det, jag vill ha en teknik sektion.
Vill bara säga till dem som tycker att det är en dum idé bör lyssna. Ni säger t ex. "det är onödigt med en sån avdelning, inga skriver om teknik". Typer av denna komentar kommer ständigt upp när någon kommer med någon ny idé. Vem gjorde trådar om mode/kläder innan det subforumen kom upp? Vem gjorde trådar om politik innan det subforumet kom upp? Visst det fanns trådar om sånt, men när ett nytt subforum kommer upp, så kommer det trådar om det ämnet.
men om man har problem med själva mp3 spelaren? ;)
Jo skulle vara okejj med ett teknik forum men det skulle nog inte komma så många ämnen/inlägg tror jag i af :P
↗ till inläggetJo skulle vara okejj med ett teknik forum men det skulle nog inte komma så många ämnen/inlägg tror jag i af :P
Förr eller senare, jo.
Det skulle vara en idé? testa i alla fall?
jag tycker att fuska.se behöver en teknik forum
↗ till inläggetJag pratar inte om skol-ämnet teknik utan tekniska prylar så som mp3-spelare & TVTEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P
↗ till inläggetTEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P
Inget att tala om. Finns många fler som fick det.
↗ till inläggetTEKNIIIIK!!!!!! :medieval: :kung: Jag älskar teknik! Har lödt några gånger och vet ganska mycket om komponenter för min ålder, fick VG som slutbetyg på tekniken! Det var skit roligt när man skulle bygga en trä bro xD vi försökte ta sönder min när betyget var satt men det gick typ inte! :P
förstod du iallafal inte det jag menade fast jag skrev det utanför texten?
bra idé, hoppas det går igenom :D
↗ till inläggetDu menar I-pods kan man ha i Övriga Konsoller och vanliga Mp3 i Allmänt..??
Min Mp3/4 har spel då kan väl jag har en tråd om den i övriga konsoller?
Har jag rätt?
I princip, så är det så... ;) Välj mellan det och Allmänt!