Jag tycker att det ska finnas ett Teknik forum där man kan skriva om man t.ex behöver hjälp med en TV eller mp3-spelare eller nått liknande, vad tycker ni?
Och om det inte blir av ska man skriva i Allmänt då om man har en fråga om nån mp3-spelare?
Jag tycker att det ska finnas ett Teknik forum där man kan skriva om man t.ex behöver hjälp med en TV eller mp3-spelare eller nått liknande, vad tycker ni?
Och om det inte blir av ska man skriva i Allmänt då om man har en fråga om nån mp3-spelare?
Passar det inte ganska bra innne i "Grafik & Programmering"?
↗ till inläggetjag tycker inte det om man behöver hjälp med en mp3-spelare, Grafik kanske går bra för TV och programmering är ju C++ och sånt, inte för mp3-spelarePassar det inte ganska bra innne i "Grafik & Programmering"?
Ok, jo det har du rätt i.
Allmänt passar väl bra?
↗ till inläggetjust nu gör det det men om PC-forumet inte skulle funnits så skulle allmänt passat bra för det också, men jag vill gärna ha ett Teknik forum, annars kanske man skulle kunna ha PC i detta fallet i övriga konsollerAllmänt passar väl bra?
Så här är det: Om det finns tillräckligt med inlägg om t ex datorer, så kan admin göra ett eget forum för det, vilket han har gjort. Så, med andra ord, om det blir tillräckligt mycket teknikinlägg, så skapar säkert admin ett nytt forum för det.
↗ till inläggetok jag förstår, men om man har en fråga om mp3, vilket forum passar bäst då?Så här är det: Om det finns tillräckligt med inlägg om t ex datorer, så kan admin göra ett eget forum för det, vilket han har gjort. Så, med andra ord, om det blir tillräckligt mycket teknikinlägg, så skapar säkert admin ett nytt forum för det.
Det borde väl vara Allmänt?
jo allmänt kanske passar, men man kanske kan ta en mp3-spelare som "Övrig konsoll"?
Tja, om du kan spela spel på den, så...
Du menar I-pods kan man ha i Övriga Konsoller och vanliga Mp3 i Allmänt..??
↗ till inläggetjo allmänt kanske passar, men man kanske kan ta en mp3-spelare som "Övrig konsoll"?
Nja, MP3 spelare är väl ingen konsoll?
gissar musikforumet
↗ till inläggetdet var en bra ide för mp3-spelare, men om man har en fråga om en Mobil telefon, vilket forum då?gissar musikforumet
Allmänt...
Jo men jag tycker fuska.se är ett forum för datorer & fusk & sånt & att mobiler hör till fuska.se för att det är nästan som en dator, så det passar inte riktigt in i allmänt
Jag förstår din tanke, jag menar ett forum för datorer spel och sådant borde inte ha samma forum för mobiltelefoner som till ens favoritmat.
Men jag håller också med att det inte är praktiskt att ha ett eget forum för något om inte så många skriver om det.
TV eller Mp3 borde väl gå under Media eller Allmänt tycker jag.
↗ till inläggetgissar musikforumet
Om du har en fråga om mobiler så kan du ju alltid bli medlem i "MobileCenter" gruppforum altså..
Men det rätta för mp3-spelare är nog musikforumet :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in