💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Forum: Teknik

33 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

Jag tycker att det ska finnas ett Teknik forum där man kan skriva om man t.ex behöver hjälp med en TV eller mp3-spelare eller nått liknande, vad tycker ni?

Och om det inte blir av ska man skriva i Allmänt då om man har en fråga om nån mp3-spelare?

Nivå 7 · Fuskare

Passar det inte ganska bra innne i "Grafik & Programmering"?

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Passar det inte ganska bra innne i "Grafik & Programmering"?

jag tycker inte det om man behöver hjälp med en mp3-spelare, Grafik kanske går bra för TV och programmering är ju C++ och sånt, inte för mp3-spelare
Nivå 7 · Fuskare

Ok, jo det har du rätt i.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Allmänt passar väl bra?

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Allmänt passar väl bra?

just nu gör det det men om PC-forumet inte skulle funnits så skulle allmänt passat bra för det också, men jag vill gärna ha ett Teknik forum, annars kanske man skulle kunna ha PC i detta fallet i övriga konsoller
25 May 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Så här är det: Om det finns tillräckligt med inlägg om t ex datorer, så kan admin göra ett eget forum för det, vilket han har gjort. Så, med andra ord, om det blir tillräckligt mycket teknikinlägg, så skapar säkert admin ett nytt forum för det.

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Så här är det: Om det finns tillräckligt med inlägg om t ex datorer, så kan admin göra ett eget forum för det, vilket han har gjort. Så, med andra ord, om det blir tillräckligt mycket teknikinlägg, så skapar säkert admin ett nytt forum för det.

ok jag förstår, men om man har en fråga om mp3, vilket forum passar bäst då?
Nivå 6 · Fuskare

Det borde väl vara Allmänt?

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #10

jo allmänt kanske passar, men man kanske kan ta en mp3-spelare som "Övrig konsoll"?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tja, om du kan spela spel på den, så...

26 May 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Du menar I-pods kan man ha i Övriga Konsoller och vanliga Mp3 i Allmänt..??

↗ till inlägget

jo allmänt kanske passar, men man kanske kan ta en mp3-spelare som "Övrig konsoll"?

Nja, MP3 spelare är väl ingen konsoll?

Nivå 5 · Fuskare

gissar musikforumet

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

gissar musikforumet

det var en bra ide för mp3-spelare, men om man har en fråga om en Mobil telefon, vilket forum då?
Nivå 8 · Veteranfuskare

Allmänt...

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #17

Jo men jag tycker fuska.se är ett forum för datorer & fusk & sånt & att mobiler hör till fuska.se för att det är nästan som en dator, så det passar inte riktigt in i allmänt

29 May 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag förstår din tanke, jag menar ett forum för datorer spel och sådant borde inte ha samma forum för mobiltelefoner som till ens favoritmat.

Men jag håller också med att det inte är praktiskt att ha ett eget forum för något om inte så många skriver om det.

1 Jun 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

TV eller Mp3 borde väl gå under Media eller Allmänt tycker jag.

↗ till inlägget

gissar musikforumet

Om du har en fråga om mobiler så kan du ju alltid bli medlem i "MobileCenter" gruppforum altså..

Men det rätta för mp3-spelare är nog musikforumet :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in