hur gör ni när ni ska göra allt det där??
behövder råd:P
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hoppas att ni har något som hjälper :D :D
hur gör ni när ni ska göra allt det där??
ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv
↗ till inläggetja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv
Pussar på msn? Går han på dagis elr? Det som händer händer..
[EDIT]
Kolla just på hans ålder, det var inte långt från dagis :P
f*n vad jag ruttnar på 11 åringar som gör sånna här trådar.
det kommer väl av sig själv antar jag, har aldrig varit med om de men iaf
de kommer ju av sig själv
↗ till inlägget↗ till inläggetja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv
Pussar på msn? Går han på dagis elr? Det som händer händer..
[EDIT]
Kolla just på hans ålder, det var inte långt från dagis :P
du har rätt var för 6 år sedan
vet att det kommer av sig själv men liksom hur vet man om partnen vill eller sånt skit?
mm
sa han att ville det eller?
↗ till inläggetmm
sa han att ville det eller?
Ja han sa att han ville, men jag svarade honom att det var bättre att vänta och låta det komma av sig självt.
han var modig sa han rakt framför dig?
det skulle jag vilja våga :P
vadå vilja våga? fråga bara då, vad är det värsta som kan hända? hon säger nej? oj vad farligt ;)
↗ till inläggethur gör ni när ni ska göra allt det där??
Hur många sätt finns det att göra på?
många kan ju till o med finnas dumma sätt att börga göra det med :rolleyes:
↗ till inläggetDet är den här jobbiga snubben som gjorde "Hetalinjen" trådenhur gör ni när ni ska göra allt det där??
som vissa andra här säger låt det komma
En kram leder oftast till hångel i min relation
hah mm den var bra
↗ till inläggetja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv
Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in