💬
Logga in
Fuska.se

World Of Warcraft: Wrath Of The Lich King

221 svar · startad

Det verkar som att Ironforge Airport blir ett av sätten att ta sig till Northrend. (Dock inget som är officiellt)

Lite blandat:

Vi kommer bland annat att få se Bolvar Fordragon och Brann Bronzebeard (<3 ;D) i Northrend.

Även Trion Fordring kommer med the knights of the silver hand och hjälper till. Ser ut som han återskapade paladin orden trots allt. The Ashbringer kan komma och göra ett inslag i det hela och Trion kommer vara inblandad där.

Kirin Tor kommer att flytta hela Dalaran till Northrend och göra det till en flygande stad mitt i Northrend! (Blir troligen Northrends Shattrah) Detta är helt enkelt för att ta upp kampen mot den blåa flighten. Och ledaren för detta är inte mindre än... Rhonin! Ska bli väldigt kul med Rhonin enligt mig. Och ni vet väll vem Rhonin har som maka?

Vereesa Windrunner, Allerias och Sylvanas syster!

Alltså kan vi förbereda oss på mer Hög Alv lore, och kanske en återförening systrar emellan?

Och så hans båda tvillingbarn, unika i historien. Det sägs att de kommer bli stora karaktärer i loren! Sylvanas vill fortfarande ha ihjäl Arthas för vad han gjorde mot henne (warcraft 3) och kommer testa forsakens egna päst mot hans armé. Och Sylvanas kommer också kanske att få en ny modell. Garrosh Hellscream och Sylvanas. Garrosh är Grom Hellscreams son och kommer till Northend med the horde. Han skapar Warsong Hold i Borean Tundra.

Tack till Master_Ganon och Macz på wow.se för denna info.

mristeer: Jag tänker inte besvara din idiotiska fråga.

Senast ändrad:

7 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle gissa på att det kommer om ett år , men man har ju inte lika mycket lust att uppgradera sitt gear på 70 , för att sen byta ut det mot gröna saker i level 80.

varför tror du det?

För att det skulle vara lagom , eftersom att TBC inte kom ut för så länge sen.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skulle gissa på att det kommer om ett år , men man har ju inte lika mycket lust att uppgradera sitt gear på 70 , för att sen byta ut det mot gröna saker i level 80.

varför tror du det?

För att det skulle vara lagom , eftersom att TBC inte kom ut för så länge sen.

Det kommer knappast komma till våren iaf. Om man nu ska tro Morhime..

Nivå 6 · Fuskare

Men skulle iallafall vara överdrivet att släppa ett till expansion om 3-5 månader.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wrath... får mig att vilja börja lira igen. Ifall det kommer en hero class för rogues så kanske jag börjar igen, annars så palla levla ny gubbe.

Alla raser/klasser kan fixa en DeathKnight.

Ja, men jag tror han menar hero class lik rogue. Annars kan jag egentligen inte kalla Death Knight hero class även om det är det.

Han skrev "för". Varför skulle han skriva något han inte menar?

Jag menade en hero class för rogues, vetefan vad jag skulle kalla den (Death rogue låter fjantigt).

On Topic: Blizzard rushar ju xpacket för att inte tappa användare till LOTRO (tror jag iaf) så det är fullt möjligt att vi ser det innan nyår.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wrath... får mig att vilja börja lira igen. Ifall det kommer en hero class för rogues så kanske jag börjar igen, annars så palla levla ny gubbe.

Ja, men jag tror han menar hero class lik rogue. Annars kan jag egentligen inte kalla Death Knight hero class även om det är det.

Jag menade en hero class för rogues, vetefan vad jag skulle kalla den (Death rogue låter fjantigt).

On Topic: Blizzard rushar ju xpacket för att inte tappa användare till LOTRO (tror jag iaf) så det är fullt möjligt att vi ser det innan nyår.

Skulle vara ganska konstigt om Mike Morhime ljög. Och LOTRO är väl redan ute eller är jag ute och cyklar?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Asså, det sägs att man kommer att få göra en quest på en specifik lvl (ex lvl 80). När man klarat den låser man upp en ny klass; Death Knight, som man sedan kan lvla upp som en ny char.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man kommer få börja på den vid hög level.

Exakt, att folk inte kan läsa igenom hela tråden innan dem postar! Blir lite smått förbannad på det...

8 Aug 2007
Nivå 16 · Legendfuskare

jag har läst igenom hela tråden :D såg en intervju där en som jobbade på blizzard sa att man skulle börja i 50-60 men i denna tråden skrev nån 55-70 så jag gissar på 58 eller 60, men om man börjar i så hög level så måste man ju få en massa talent points & inte typ sämst gear

↗ till inlägget

jag har läst igenom hela tråden :D såg en intervju där en som jobbade på blizzard sa att man skulle börja i 50-60 men i denna tråden skrev nån 55-70 så jag gissar på 58 eller 60, men om man börjar i så hög level så måste man ju få en massa talent points & inte typ sämst gear

Jo, men att man ska få börja på hög level ersätter det. Och det är knappat 70 :/

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #92
↗ till inlägget

Usch vad jag hatar att man kan döda Arthas Menethil. :(

vet inte om någon tidigare har svarat, men det kommer man inte kunna.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wow, nu gjorde du min dag! En källa bara för att vara säker? :) Många sidor jag varit på har skrivit att man ska kunna döda honom.. :/

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #94
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wow, nu gjorde du min dag! En källa bara för att vara säker? :) Många sidor jag varit på har skrivit att man ska kunna döda honom.. :/

sorry :( jag läste fel ;P jo man kommer kunna döda honom >.<
↗ till inlägget

Och ledaren för detta är inte mindre än... Rhonin! Ska bli väldigt kul med Rhonin enligt mig.

Verkligen o.O ?

Aah tycker om när Blizzard lägger in referenser,

(Rhonin, Vareesa etc) är från ett antal Warcraft-noveller: Day of the Dragon och War of the Ancients trilogin.

hehe.. var inte så länge sen ja red runt i Alterac Mountains o letade efter deras hus, efter att ha läst i bäckerna att de bodde "far away from Dalaran but not too far away." hittade 3 småhus men ingen hade med Rhonin att göra ^.^'

↗ till inlägget
↗ till inlägget

sorry :( jag läste fel ;P jo man kommer kunna döda honom >.<

OMFG FFS VAD I h*lvete TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED?!

onetwo...

Förlåt, vart lite förbannad bara.

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Det låter ganska.... Hur ska jag utrycka mig.... Meningslöst....

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tror inte att man kommer kunna lyckas döda Arthas. Man kommer nog slåss mot honom mot en viss procent typ 20%, sen kommer något hända så att Ner'Zhul's ande som kontrollerar Arthas försvinna från hans kropp. Sen måste man döda typ Ner'Zhul med magicalspells. Något sånt tror jag, sen kommer Jaina också.

Varför skulle Arthas inte kunna dödas igentligen? Precis som spelare lyckades döda C'Thun (en Old God), Illidan (eller besegra, nära nog.) Att döda Arthas blir väl bara nåt som Nihilum får nöjet att göra ändå, de klarar ändå allt först x)

OMFG FFS VAD I h*lvete TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED?!

onetwo...

Förlåt, vart lite förbannad bara.

överreagerar!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #100
Players will be skirmishing with the minions of Arthas from the moment they set foot on Northrend. He will be a constant presence as players progress through the expansion content -- which will culminate in a showdown with the dread Lich King himself.

det ser ut som om arthas blivit dödlig, han försvinner nog inte på 20% som nån sa tidigare

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in