💬
Logga in
Fuska.se

Hur Gör Du När Du Ska Ge Till?

40 svar · startad

Nivå 1 · Novis

håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :P

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv

Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator?

Haha ;D
Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv

Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator?

Haha ;D

Hårt mot hårt sånt gillar TDY xD

22 Aug 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

En kram leder oftast till hångel i min relation

Haha i din relation ja, :D
Nivå 5 · Fuskare

skriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring.

25 Aug 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hur gör ni när ni ska göra allt det där??

behövder råd:P

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

hoppas att ni har något som hjälper :D :D

Lite ironiskt att en 11 åring börjar med en sån här tråd o.o
31 Aug 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

skriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring.

mm smart, tänk om kompisen bah gör något elakt och ändrar på det eller något.
2 Sep 2007

Tar pappas luftgevär och tvingar henne att grovhånglas, funkar alltid lika bra :)

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag tror nog inte att det går så bra <_<

förövrigt ett ganska dåligt förslag.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Haha, seriöst? :P

Asså låt det komma av sig själv.

Senast ändrad:

30 Sep 2007
↗ till inlägget

håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :P

alltså hur vågar alla ni göra det där?! :o men du har du runescape...asså spelar du de?
1 Oct 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

alltså hur vågar alla ni göra det där?! :o men du har du runescape...asså spelar du de?

det är inte vi som är modiga, det är du som är en mes <_<
↗ till inlägget

hur gör ni när ni ska göra allt det där??

behövder råd:P

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

hoppas att ni har något som hjälper :D :D

man säger jag har världens största snopp
Nivå 10 · Veteranfuskare

Men strula bara med dom f*n chicken om man inte vågar har typ strulat med halva umeås tjejer och hälften av dom kunde jag inte namnet på, festa bara med dom ett tag så kommer det nartuligt (eller så är vi berusade) eller snacka, ragga upp nån brud på stan och börja hångla f*n

EDIT: har strulat med tre spanska tjejer också ! f*n NICE

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.

2 Oct 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.

Det är ju det :o ? eller vad f*n trodde du :P ?

amOt du är skum, och så har du tittat på för mycket ronny och ragge

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, sj är de det, tills man blir 20.

4 Oct 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, sj är de det, tills man blir 20.

fattar inte vad du snackar om :P

@tassar, vem faen är ragge och ronny

5 Oct 2007
Nivå 7 · Fuskare

Liten onödig tråd för en som faktiskt inte är äldre en jag, och då är jag seriös. Själv skulle jag väl vänta med att fråga sånt, tills man blir äldre (om det inte redan har kommit då).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in