håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :P
Hur Gör Du När Du Ska Ge Till?
↗ till inläggetHaha ;D↗ till inläggetja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv
Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator?
↗ till inläggetHaha ;D↗ till inläggetja du jag brukar låta det komma av sig själv jag brukar fråga min tjej när vi ska träffas om vi kan göra det resten får ödet avgöra :) så mitt tips till dig kolla om din tjej har msn och fråga om den då kan du fråga via msn om ni ska pussas ;) eller låt det komma av sig själv
Fråga via MSN om ni ska pussas? Är man är ihop med någon ska man väll för f*n inte behöva gömma sig bakom någon j*vla dator?
Hårt mot hårt sånt gillar TDY xD
↗ till inläggetHaha i din relation ja, :DEn kram leder oftast till hångel i min relation
skriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring.
↗ till inläggetLite ironiskt att en 11 åring börjar med en sån här tråd o.ohur gör ni när ni ska göra allt det där??
behövder råd:P
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hoppas att ni har något som hjälper :D :D
↗ till inläggetmm smart, tänk om kompisen bah gör något elakt och ändrar på det eller något.skriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring.
Tar pappas luftgevär och tvingar henne att grovhånglas, funkar alltid lika bra :)
jag tror nog inte att det går så bra <_<
förövrigt ett ganska dåligt förslag.
↗ till inläggetskriv på en lapp och skickad en i klassrummet helst ska en kompis skicka den och så står det "Får jag chans på dej? Namn" och sen en massa hjärtan runt omkring.
Haha, seriöst? :P
Asså låt det komma av sig själv.
↗ till inläggetalltså hur vågar alla ni göra det där?! :o men du har du runescape...asså spelar du de?håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :P
↗ till inläggetdet är inte vi som är modiga, det är du som är en mes <_<↗ till inläggetalltså hur vågar alla ni göra det där?! :o men du har du runescape...asså spelar du de?håller med om man är i hop ska man träffas och göra något tillsamans. det är ju helt naturligt. typ alla gör det så det är bara för dig att följa med i floden. :P
↗ till inläggetman säger jag har världens största snopphur gör ni när ni ska göra allt det där??
behövder råd:P
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hoppas att ni har något som hjälper :D :D
Men strula bara med dom f*n chicken om man inte vågar har typ strulat med halva umeås tjejer och hälften av dom kunde jag inte namnet på, festa bara med dom ett tag så kommer det nartuligt (eller så är vi berusade) eller snacka, ragga upp nån brud på stan och börja hångla f*n
EDIT: har strulat med tre spanska tjejer också ! f*n NICE
Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.
↗ till inläggetDet är ju det :o ? eller vad f*n trodde du :P ?Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.
amOt du är skum, och så har du tittat på för mycket ronny och ragge
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är ju det :o ? eller vad f*n trodde du :P ?Nej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.
Ja, sj är de det, tills man blir 20.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, bli inte en j*vla player som amOt. Han verkar tro att allt är något oseriöst litet spel.
Det är ju det :o ? eller vad f*n trodde du :P ?
Ja, sj är de det, tills man blir 20.
fattar inte vad du snackar om :P
@tassar, vem faen är ragge och ronny
Liten onödig tråd för en som faktiskt inte är äldre en jag, och då är jag seriös. Själv skulle jag väl vänta med att fråga sånt, tills man blir äldre (om det inte redan har kommit då).