💬
Logga in
Fuska.se

Lite Hårdare Tag I Spamforumet

22 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jo, så fort någon användare för en varning för att ha skrivit något i spamforumet så börjar den klaga.

Men ni missuppfattar vad spamforumet är till för.

Flooding är inte tillåtet, det är bara så. Men till exempel att skapa lekar, frågesporter och sånt funkar, det är det jag förstått av moderatorer och admin.

Och för miljonte gången, diskutera inte om varningen du fick i forumet. Ta det med moderatorn som dela ut den till dig!

Ja, Men varför heter forumet då, "spamforumet" och det står, "några varningar lär du inte stöta på", dem borde byta namn på forumet, och ändra i beskrivningen!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Saxar från reglerna:

Saker du skall göra:

Fråga ALLTID en moderator om du är osäker på någon regel.

LÄS alltid de klistrade eller viktiga trådarna längst upp i forumen.

Detta står när man registrerar sig. Upp till medlemarna att läsa det när man registrerar sig.

↗ till inlägget

Ja, Men varför heter forumet då, "spamforumet" och det står, "några varningar lär du inte stöta på", dem borde byta namn på forumet, och ändra i beskrivningen!

"Några varningar för onödiga inlägg lär du inte stöta på." D.v.s inga varningar för onödiga inlägg (§1.11.)
29 Oct 2007
Nivå 4 · Lärling

Eftersom medlemar uppfattar "spamforumet" fel, och blir sedan varnad för flooding, som senare leder till en onödig tråd på fuska.se forumet, som bryter mot regeln, att man ska alltid diskutera med moderatorn om varför han gav varningen å sånt.

Så är det lika bra att ta bort spamforumet.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag håller med Kinaputt, Spamforumet ska tas bort!

Nivå 7 · Fuskare

Nej, nej, det ska inte tas bort, men kanske inte lika strängt.

30 Oct 2007
Nivå 6 · Fuskare

Njaa... §1.11, §1.13, §1.24 och §1.26 gäller ej spamforumet... och plus jag fattar inte regel §1.13 och §1.24

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Njaa... §1.11, §1.24 gäller ej spamforumet... och plus jag fattar inte regel §1.13 och §1.24

Nu har jag rättat ditt?

Man FÅR inte göra omröstningar utan omröstningskort!

§1.24 är jag lite osäker på.

§1.26 - Att starta forumlekar är inte tillåtet där det förväntade svaret är färre än 5 rader med enbart text. Gäller också spammforumet

Till Topic

Spamforumet borde iaf byta namn. Spma tar alla förgivet att det är Flooding. Det riktiga spam är massutskick med Reklam egentligen. Kanske ska man byta namn till OffTopic eller nått. Dom flesta forum har OffTopic forum.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Njaa... §1.11, §1.24 gäller ej spamforumet... och plus jag fattar inte regel §1.13 och §1.24

Nu har jag rättat ditt?

OK

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nu har jag rättat ditt?

§1.24 är jag lite osäker på.

§1.26 - Att starta forumlekar är inte tillåtet där det förväntade svaret är färre än 5 rader med enbart text. Gäller också spammforumet

Till Topic

Spamforumet borde iaf byta namn. Spma tar alla förgivet att det är Flooding. Det riktiga spam är massutskick med Reklam egentligen. Kanske ska man byta namn till OffTopic eller nått. Dom flesta forum har OffTopic forum.

Och ett offtopic forum är som allmänt-forum.

1,26 gäller INTE spamforumet!

Men som tidigare sagt, bort med spamforumet!

Nivå 6 · Fuskare

Man får ju göra Onödiga trådar som t.ex. Hej banan. Fast man for inte flooda eller göra Personliga påhopp, Am i right?

Spam forumet kan va bra ock ha,när man kanske undrar nåt som e helt onödigt, fast man endå vill veta och skulle få Tråden låst om man gjorde den på ett vanligt Subforum. Så stäng inte ner Spamforumet! :)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Håller nästan med DraggO

Nivå 4 · Lärling

bort med det forumet

spama är att skriva onödiga inlägg som "gdfgdfgfdgfgfkjkl"

men man får ju inte skriva sånt, utan man gör lekar där, då kan ni byta till lekforum :)

Nivå 6 · Fuskare

Det är att som att ta bort "Allmänt" forumet för att det är massa flood där, Spam betyder inte flood på denna sidan. här betyder det typ Onödiga inlägg ( 1.11§ ) Palla Lekforum lol. :P

http://img80.imageshack.us/img80/2610/wtffp8.jpg <----Zomma in 1 gång.

:)

Senast ändrad:

31 Oct 2007
Nivå 5 · Fuskare

Har aldrig förstått varför man ens har ett spamforum här på Fuska.

Nivå 6 · Fuskare

Bara för skojs skull.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Några varningar för onödiga inlägg lär du inte stöta på

Sigh...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är att som att ta bort "Allmänt" forumet för att det är massa flood där, Spam betyder inte flood på denna sidan. här betyder det typ Onödiga inlägg ( 1.11§ ) Palla Lekforum lol. :P

http://img80.imageshack.us/img80/2610/wtffp8.jpg <----Zomma in 1 gång.

:)

det va ju när fuska.nu töntarna började spamma här.

Nivå 6 · Fuskare
det va ju när fuska.nu töntarna började spamma här.

Aha ,men tog bara ett exempel.

1 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker spamforumet är bra.

Men jag tycker att det är tok för mycket onödiga inlägg.

Jag tycker spamforumet ska vara där man skapar lekar med mera.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in