Shue har en fråga till er är det värt att köpa The orange Box.
spel som ingår är
Half-life 2 episode Two
Team fortress 2
Portal
:blink:
Är det bud på att göra det?
Shue har en fråga till er är det värt att köpa The orange Box.
spel som ingår är
Half-life 2 episode Two
Team fortress 2
Portal
:blink:
Är det bud på att göra det?
jag det är bud på att köpa det eftersom man får:
portal
Half Life 2
Half Life 2 episode 1
Half Life 2 episode 2
team fortress 2
Kop det, Portal är ett av de bästa spel jag nånsin har spelat. Synd att det inte var en full version...
va?! får man bara demot?
eller spelade du bara demot? :huh:
Man får bara demot, ja.
↗ till inläggetVA? DU SKOJJAR VA?!Man får bara demot, ja.
Kan man endast köpa Half Life 2: Episode 2 i the Orange Box eller kommer det att säljas för sig själv också? Hittar det inte på varken game shop eller games hemsidor :(
ja man kan endast köpa det men O B.
Köp inte Portal, det är inte värt det -_- Spelet är skitskoj och så, men jag varvade det på en timme och nu finns det inget att göra- Spelet har inte multiplayer eller annat.
Tack förrådet.
Ska nog köpa.
half-life 2 episode Two
&
Team fortress 2
Såg The Orange box i affär för någar dagar sen, kostar 600 kr :- aj...
nog inte värt att lägg ner så mycket om man inte få hela spelet Portal.
aj köper nog spelen enskilt. :)
um..kan man det?
jag såg att man kunde köpa portal separat i steam tror jag så man borde ju kunna köpa båda spel separat men det blir nog inte mycket billigare än hela orange box men när man klarat portal kan man börja göra egna banor som jag inte lyckats med men om ni vill prova det eller spela på banor andra har gjort kan ni gå in på
Team Fortress 2 måste vara ett av de bästa multiplayerspelen någonsin. Jag har köpt hela Orange Box, men jag har faktiskt bara spelat TF2. =D
Köp rekommenderas helt klart.
Köp det! Portal är hur bra som helst och hlflife 2 e det inget fel på. Totalt värt det. Förresten kunde du skriva ett pris också.
Det är värt pengarna tycker jag iallafall, man kan köpa portal separat via steam men köp bocen istället, då får man ju hela half-life serien.
Portal är inte värd sitt pris! Trots att det är superskoj och allt, men jag varvade skiten på en timma- Half-Life Episode 2 var lite roligare, lite för mycket story dock.
Grym box, jag köpte det i onsdags och det är helt klart prisvärt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in