💬
Logga in
Fuska.se

Bäste Sångaren?

141 svar · startad

Ian Gillan-Deep Purple

Robert Plant-Led Zeppelin

Frank Zappa-The Mothers of invenion*

James Hetfield-Metallica

13 Nov 2007

Alla vet ju att de e basshunter! xD

Richard Ashcroft från The Verve tycker jag är ruskigt bra. Och Paul Hewson från U2 såklart!

14 Nov 2007
Knark

Axl Rose!

Axl Rose

Senast ändrad:

21 Nov 2007

Dave Grohl. Sångaren i Foo Fighters, grymt bra röst!

↗ till inlägget

Dave Grohl. Sångaren i Foo Fighters, grymt bra röst!

Ja, men hans röst är dock lite fakad i hans CDs, jag har hört dem live, låter inte likadant..

Själv tycker jag Jack Black har skön röst :D

Senast ändrad:

Tupac, och Akon, young buck.

har redan svarat i tråden men har lyssnat sjukt mycket på soad på sistone så jag måste säga att Serj Tankians röst är sjukt skön :)

Har ingen "Bästa" men jag är helt galen i Matt Tuck's röst (Bullet for my valentine). Jag måste ha minst en timmes dos av hans röst varje dag xD

Annar har Celine Dion otorligt vacker röst.

Dessutom Amy Lee (Evanescence) bra röst.

Fast personligen håller jag mig till sångaren i Bullet for my valentine's röst :]

22 Nov 2007

Freddie Murcery-Queen hans sång och carisma slår allt.

http://www.youtube.com/watch?v=MfYcKNqQoJo...feature=related

27 Nov 2007

Förutom Daniel Lloyd Dave och Stian Thoresen så älskar jag Jan Thörnblom i svenska rockbandet U Thule

28 Nov 2007

Håller med Junior, Mercury var grym. Synd att han dog.

30 Nov 2007
↗ till inlägget

Vem har egentligen enligt er medlemmar musikvärldens bästa röst? Själv tycker jag att det är David Coverdale i Whitesnake, han har en alldelles fantastisk röst! =)

Axl Rose i Guns n roses<3<3<3<333

Ajabaja, jag glömde någon som verkligen är värd att nämnas förut. Off course Tobias Sammet från Edguy. Han sjunger otroligt bra och har väldigt brett användningsområda på sin röst.

5 Dec 2007

Det kommer säkert en massa protester nu, men jag tycker faktiskt kelly clarkson.

eric burdon

guns n roses- W. Axl Rose!!!!!

↗ till inlägget

Det kommer säkert en massa protester nu, men jag tycker faktiskt kelly clarkson.

hon är dålig tycker jag.

↗ till inlägget
Ajabaja, jag glömde någon som verkligen är värd att nämnas förut. Off course Tobias Sammet från Edguy. Han sjunger otroligt bra och har väldigt brett användningsområda på sin röst.
det har Axl med.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

guns n roses- W. Axl Rose!!!!!

hon är en bilig hora tycker jag.

det har Axl med.

Jag brukar vanligtvis acceptera andras åsikter, men du argumenterar ju inte ens för dina. Vad får dig att tycka att hon är en "billig hora"?

Och snälla, vi vet redan att du avgudar Guns N' Roses över allt annat. Du behöver inte skriva det överallt. Kommentera istället vad du tycker om de andra, UTAN att jämföra dem med dina kära Axl. Om du är tvungen att ge dem nedvärderande kommentarer kan du åtminstone argumentera för varför du tycker som du gör.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

det har Axl med.

Jo, du HAR redan sagt att du tycker det och det finns ingen anledning att säga det igen om du inte argumenterar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in