↗ till inlägget↗ till inläggetDet blir 5/10 från mig.
Motivering (endast mina åsikter):
- Väldigt få fusk att välja mellan.
- Väldig få recensioner att läsa.
- Lekhörnan. Man ska inte ha lekhörnor/spamhörnor i ett forum. Off topic-trådar borde
hållas på MSN eller liknande.
- Designen är allt annat än snygg. (kanske nästan snygg då, men det räknas inte) :P
- Vissa ord som en viss [forumhost] är filtrerade, trots att man inte skriver dessa i syfte som bryter mot regler.
+ Aktivt forum med många trevliga medlemmar ser det ut som.
+ Spelnyheter uppdateras regelbundet.
+ Många trevliga funktioner.
+ Sidan går snabbt att ladda.
Det finns väldigt många andra forum som har spamforum, + att utan spamforumet/lekhörnan skulle det troligen mer spam på andra trådar.
Alla forum som har officiella spamforum/lekhörnor får ett minus från mig. Tycker att det ofta drar ned standarden på forumet. Vill man spamma så borde man skapa inofficiella spam(eller lek)grupp/klubb istället. Bara mitt åsikt.
I min mening ska ett forum inte ha spamhörnor och liknande (forum med lek-/spamhörnor, kom igen!). Spam ska bestraffas. Men nu då jag tänker på det du skriver och plus lite annat som jag läst här på forumet så kanske jag kan ändra min uppfattning om spamforum på just fuska.se, sajten består ju ändå till en viss del av ungar som inte har kommit in i moget ålder.
Men egentligen är jag ganska splittrad då det kommer till detta punkt. Jag har bara varit här en kort tid och har då fått en uppfattning om att forumet är så pass seriöst så att speciella subforum för lekar och spam inte skulle behövas. Men jag kanske har fel?