Jag vet inte om det redan finns en sån här tråd men jag bara undra vilket instrument ni spelar, och om ni spelar i ett band?
Jag spelar själv El bas men inte i nåt band
Jag vet inte om det redan finns en sån här tråd men jag bara undra vilket instrument ni spelar, och om ni spelar i ett band?
Jag spelar själv El bas men inte i nåt band
Spelar trummor fast inte i något band, skulle inte detta kunna vara en omröstning?
↗ till inläggetNu är det deSpelar trummor fast inte i något band, skulle inte detta kunna vara en omröstning?
Tog annat då inte keybord elelr piano fans med, vilket jag spelar, spelar även trummor i ett band, me det är bara för att vi itne har ågon bättre trummis.
Soad_token
jag spelar el gitarr och i ett band. startade bandet innan jul så hitills så har vi inte kommit någon vart men DET KOMMER EN DAG!.....
spelar gitarr men inte i något band
Föröker lära mig trummor själv.
Spelar gitarr sen ganska många år tillbaka. Var med i ett band för något år sedan.
Spelar Keyboard och ska kanske börja i ett band om någon månad.
Kan spela lite keyboard, inget proffs direkt, spelar inte i nåt band heller, spelar typ bara i musiken på skolan.
Spelar trummor, saxofon och piano men man kunde inte välja flera alternativ samtidigt så jag valde saxofon. Spelar även i orkester (Sveriges bästa storband :))
Tja !
Spelar Klarinett (första instrument) och Saxofon (andra instrument). Har nu även skaffat en El Bas. :)
Spelar i tre olika orkestrar.
GRYMT KUL ;)
Spelar akustisk gitarr, dock inte i något band.
jag spelar vanlig gitarr och är nte i nåt band eller orkest
Spelar trummor och gick även innan på orkester men fick sluta pågrund av den höga risken att bli smittad med rabies.
Spelar el-bas, och jag spelar i ett band, vi har haft en spelning och har en till 1 mars... släpper snart också en demo, =)
↗ till inläggetSpelar trummor och gick även innan på orkester men fick sluta pågrund av den höga risken att bli smittad med rabies.
Hade dom rabies?:o
↗ till inläggetDå kanske du kan lägga upp den i en tråd så man får höra =)Spelar el-bas, och jag spelar i ett band, vi har haft en spelning och har en till 1 mars... släpper snart också en demo, =)
Jag spelar el-bas med en kompis som spelar el gitarr vi kanske ska starta ett band.. =)
Röstade blankt. Vill spela trummor.
Jag vill Vara Sångare så jag Röstar på sångare x)
Vill spela el-gitarr men hittar inga bra kurser..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in