💬
Logga in
Fuska.se

Instrument

63 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag vet inte om det redan finns en sån här tråd men jag bara undra vilket instrument ni spelar, och om ni spelar i ett band?

Jag spelar själv El bas men inte i nåt band

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Spelar trummor fast inte i något band, skulle inte detta kunna vara en omröstning?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Spelar trummor fast inte i något band, skulle inte detta kunna vara en omröstning?

Nu är det de

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling Moderator

Tog annat då inte keybord elelr piano fans med, vilket jag spelar, spelar även trummor i ett band, me det är bara för att vi itne har ågon bättre trummis.

Soad_token

Nivå 4 · Lärling

jag spelar el gitarr och i ett band. startade bandet innan jul så hitills så har vi inte kommit någon vart men DET KOMMER EN DAG!.....

Nivå 10 · Veteranfuskare

spelar gitarr men inte i något band

Nivå 0 · Nykomling

Föröker lära mig trummor själv.

6 Feb 2008
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Spelar gitarr sen ganska många år tillbaka. Var med i ett band för något år sedan.

Nivå 3 · Lärling

Spelar Keyboard och ska kanske börja i ett band om någon månad.

Nivå 6 · Fuskare

Kan spela lite keyboard, inget proffs direkt, spelar inte i nåt band heller, spelar typ bara i musiken på skolan.

Spelar trummor, saxofon och piano men man kunde inte välja flera alternativ samtidigt så jag valde saxofon. Spelar även i orkester (Sveriges bästa storband :))

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Tja !

Spelar Klarinett (första instrument) och Saxofon (andra instrument). Har nu även skaffat en El Bas. :)

Spelar i tre olika orkestrar.

GRYMT KUL ;)

Senast ändrad:

10 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare

Spelar akustisk gitarr, dock inte i något band.

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag spelar vanlig gitarr och är nte i nåt band eller orkest

Nivå 11 · Veteranfuskare

Spelar trummor och gick även innan på orkester men fick sluta pågrund av den höga risken att bli smittad med rabies.

Nivå 1 · Novis

Spelar el-bas, och jag spelar i ett band, vi har haft en spelning och har en till 1 mars... släpper snart också en demo, =)

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Spelar trummor och gick även innan på orkester men fick sluta pågrund av den höga risken att bli smittad med rabies.

Hade dom rabies?:o

↗ till inlägget
Spelar el-bas, och jag spelar i ett band, vi har haft en spelning och har en till 1 mars... släpper snart också en demo, =)
Då kanske du kan lägga upp den i en tråd så man får höra =)

Jag spelar el-bas med en kompis som spelar el gitarr vi kanske ska starta ett band.. =)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Röstade blankt. Vill spela trummor.

13 Feb 2008

Jag vill Vara Sångare så jag Röstar på sångare x)

Vill spela el-gitarr men hittar inga bra kurser..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in