Har hört rykten från bland andra PCGamer, om att ett KotOR 3 ska komma och om det nu skulle bli klart 2008 (troligtvis inte) så tror jag att det blir årets spel -08. Annars ser 'The Force Unleashed' bra ut.
Förutser Du Till "spelet 2008" ?
Tänkte på ett annat, Guild Wars 2, om det kommer i år kanske det kan bli ganska stort.
↗ till inläggetBlir säkert ett helskönt spel om de behåller stilen från ettan. Dock tror jag inte att det kan slåss med World of Warcraft om tronen. Men tillsammans med Age of Conan: Hyborian Adventures och Warhammer: Age of Reckoning kan de nog få Blizzard att i alla fall släppa ett par svettdroppar.Tänkte på ett annat, Guild Wars 2, om det kommer i år kanske det kan bli ganska stort.
Nej jag tror Blizzard kan hålla sig lungna på toppen, dom släpper "World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King" och gissa hur hungria MMORPG spelare är på det.
Men de finns mycket negatift med Expansionsarna också.
Jag börjar tro att MGS4 kommer ta hem priserna.
Allt i hela spelet är "breath taking" och otroligt.
BTW : Menar inte bara Xbox 360 spel, dom har ju ingen "Internationel Forum" för alla, så jag lade in den på Xbox360. (Ni fattar va? vad bra)
Har kollat lite trailers och intervjuer om Fable 2 så jag har blivit väldigt sugen på det nu.
Hoppas även mkt på Tales of Vesperia.
↗ till inläggetNej jag tror Blizzard kan hålla sig lungna på toppen, dom släpper "World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King" och gissa hur hungria MMORPG spelare är på det.
BTW : Menar inte bara Xbox 360 spel, dom har ju ingen "Internationel Forum" för alla, så jag lade in den på Xbox360. (Ni fattar va? vad bra)
Har du gått och blivit någon sorts PS3 fanboy nu eller vadå?
Halo wars/Assasins creed.
↗ till inläggetAssassin's Creed släpptes 2007, och det är långt ifrån årets spel. Dålig story och enormt repetitivt.Assasins creed.
gta iv
Ingen som har nämnt mästerverket battlefield heroes :P Ganska bra endå om man tänker på att det e helt gratis.
↗ till inläggetKänns som Dice's version av Team Fortress 2, typ.Ingen som har nämnt mästerverket battlefield heroes :P Ganska bra endå om man tänker på att det e helt gratis.
↗ till inläggetEhm ?, nej faktist inte.↗ till inläggetNej jag tror Blizzard kan hålla sig lungna på toppen, dom släpper "World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King" och gissa hur hungria MMORPG spelare är på det.
Har du gått och blivit någon sorts PS3 fanboy nu eller vadå?
Du måste studera lite nogrannare vad som innebör med uttrycket "Fanboy".
Jag respekterar Microsofts Xbox 360 och jag är hedrad över att få ha njutat av dom magiska spelen som kommit med.
Men jag har bestämt mig för att testa på Playstation 3 nu när den är ja en hel del billigare.
GTA Iv :rolleyes:
↗ till inläggetjag tro det blir gears of war 2Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.
↗ till inläggetGears of War 2 KOMMER att bli försenat.↗ till inläggetjag tro det blir gears of war 2Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.
↗ till inläggetJaså, varför då? Allt vi fått är en trailer som inte visar ett skit, och ett uttalande om att spelet ska komma i november med lite information om förbättringar.↗ till inläggetjag tro det blir gears of war 2Jo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.
Jag tror stenhårt på gta IV.
↗ till inläggetJaså, varför då? Allt vi fått är en trailer som inte visar ett skit, och ett uttalande om att spelet ska komma i november med lite information om förbättringar.↗ till inläggetJo jag har grubblat över alla dom stora spelen 2008 har att komma med. Och jag tror att nåt spel kommer segra, och att en hel del blir besvikelser, Vilket tror ni kommer att segra var frågan.
jag tro det blir gears of war 2
Enligt mig fick man en väldigt bra tydlig demonstration under "GDC 08 Press Conference (Announcement)"
Om förbättringar, informationen vet jag inte vad dom riktigt ska säga om endå.
Ganska tydligt vad som ska hända i GoW2 men hur är frågan.
Och dom har hållit på med GoW2 väldigt länge nu, och jag tror inte de försenars.
Banjo Kazooie 3 ;D
Om det kommer 2008.
Ser mest fram emot Red faction: Guerilla.