jag är 11 å 12 den 12 april!
Tafsa
↗ till inläggetsamma sak-,-jag är 11 å 12 den 12 april!
fast aja, du håller iaf inte på å ljuger om allt som alla 10-12 åringar gör på de här forumet...f*n vad jag hatar dem
Tafsar gör jag inte. Jag smeker. ;) Klart man smeker flickan på rumpan och resten av kroppen. Går man på fest så klart man oskyldigt låter handen glida lågt och nypa någon random tjej i rumpan.
Nej, har aldrig tafsat på någon, bara råkat några enstaka gånger.
↗ till inlägget<br />
↗ till inlägget<br >samma sak-,-br /br /fast aja, du håller iaf inte på å ljuger om allt som alla 10-12 åringar gör på de här forumet...f*n vad jag hatar dem<br />jag är 11 å 12 den 12 april!
nä, jag ljuger inte.
Typ hela tiden :P
Ibland på folk jag inte känner ochså :P
Idag stack jag upp 2 fingrar i en tjejs röv fast hon hade jeans på så dom gick inte ens in nåt..
Skulle vara bättre om hon haft mjukisbyxor :lol:
↗ till inläggetDet är fortfarande inte skoj att tafsa. Du skrev att du tafsade på din flickvän. Det är ju inte direkt rätt sätt att visa det.asså shit tex nån tjej i min klass kanske nyper häcken lr nåt så gör jag tbx
meen gud asså jag tafsar liksom inte så på min flickvän jag kanske har nypt i hennes rumpa nån gång
ja, det kan vara sant, men hon liksom gjorde det. hon har varit kär i mig sen 3an.
Många tjejer i min skola brukar tafsa på mig och jag tafsar på dem men på skämt alltså :D
Naj, dock har en kille tagit mig på baken på en spelning i stan :P och det visade sig att han dessutom hade tjej xD
Njaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan.
Aldrig på en tjej. Dock på vänner i skämtsamma ögonblick.
jag har aldrig gjort det
↗ till inläggetNjaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan.
fyf*n va pinsamt xD vad sa han då?
↗ till inläggetKanske "Hörru, ska vi ta detta efterskolan eller ?". x)↗ till inläggetNjaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan.
↗ till inläggetKanske "Hörru, ska vi ta detta efterskolan eller ?". x)↗ till inläggetNjaej, beror väl på. Råkade ta på en killes penis när jag skulle ta min handduk på gympan.
xD
Varför tafsa överhuvudtaget?
Nej, tafsar gör man ju på sin tjej ;) Det kallas sunt förnuft :P
↗ till inläggetNja, lite skillnad på tafsa och smeka eller liknande va? Tafsa är enligt min vokabulär otillåtet pilleri. ^^Nej, tafsar gör man ju på sin tjej ;) Det kallas sunt förnuft :P
I min klass tafsar de flesta tjejerna på mig och jag tafsar tbx :)
↗ till inläggetSMART! Varför skaffa tjej överhuvudtaget, varför ha sex över huvud taget, MAN HAR JU EN DATOR, då behöver man ju inget mer såklart, vad tänkte vi på ? :oVarför tafsa överhuvudtaget?