💬
Logga in
Fuska.se

Matsalen = Svinstia.

58 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Våran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt.

Vart i h*lvete går du i skola?

Våran matsal är skitig och stökig, inte nog med det får vi 'rester' från grannskolan som mat.

Sörböle Skolan i Norrland, Skellefteå.

Och nej, vi är inte sinnessjuka, vi har bara fått VÄLDIGT bra elever i jämförelse med andra skolor.

Även skolan jag går på i Skellefteå passar in på det du skrev :)

Nivå 5 · Fuskare

Våran matsal är väldigt ren fast det kan vara lita mat på golvet ibland och maten är jättegod förutom när det är soppa.Det är typ bara jag och mina kompisar som skjuter ärtor på varandra ibland.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #43
↗ till inlägget

Våran matsal är väldigt ren fast det kan vara lita mat på golvet ibland och maten är jättegod förutom när det är soppa.Det är typ bara jag och mina kompisar som skjuter ärtor på varandra ibland.

Ni fattar inte vilken tur ni har ;)

12 May 2008
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ni får gratis mat. Sluta gnäll.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #45
↗ till inlägget

Gratis, Nej våra föräldrar betalar skatt för att vi skall få äta i skolan, Så Den är inte dierekt gratis ;)

13 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

Skolmaten är inte mattanternas fel.

Dom hårar ner brödet istället och ger oss grön köttfärslimpa.

Annars är där inte så grisigt.

Nivå 5 · Fuskare

i våran är det det alla stökar springer omkring jag fick en skål full med soppa på mig igår alla håller på att stöker min skolas matsal=svinstia

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #48

Japp vi kan alla skylla på skolminister jan björklund. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är elevernas fel att det blir stökigt. Det är troligen eleverna som gör så att det kommer hår i maten också.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gratis, Nej våra föräldrar betalar skatt för att vi skall få äta i skolan, Så Den är inte dierekt gratis ;)

Gratis för dig då.

I vilket fall så är den billigare än vad det hade kostat att ta med sig eget, och dessutom så är det som sagt i princip alltid elevernas fel om det är hår i maten eller stökigt i bamba.

gannska bra, men våran komuns mat är den billigaste i sverige!!

14 May 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gratis för dig då.

I vilket fall så är den billigare än vad det hade kostat att ta med sig eget, och dessutom så är det som sagt i princip alltid elevernas fel om det är hår i maten eller stökigt i bamba.

vad är bamba?
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gratis för dig då.

vad är bamba?

Bamba = skolmatsal :P

22 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

Våran skola är helt renoverad och blir städad av bambatanterna och städerskorna varje 15-20 minut.

Alla slänger sin mat + tallrik o bestick där dom ska och maten är fantastisk go

och vid sidan står en het stor gryta med soppa och massa grönsaker och frukter bakom.

Så här hos mig är det helt perf. :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #55

Soft för dig ;) Våran matsal har inte förbättrats ett dug, de borde ta dit Dan Björklund Så han får kolla hur det är.

31 May 2008
Nivå 1 · Novis

Haller med

9 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #57

Sista gången som jag åt i våran matsal denna terminen vi slutar i morrn :D Ändå bjöd de bara på kasler ;)

23 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling

Lungt med maten i min skola (enda problemet e väll endå då att när de är övergod mat så har de inte gjort tillräckligt mycket =/

27 Jun 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

* Träbitar i potatismoset

* Hårstrån i all mat!

* Kall köttfärssås

* Myror i salladen (ibland)

* Genomskinligmjölk

Det värsta vi har hittat var en död ekoxe i de stuvade makaronerna! Mumsfillibabba!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in