Någon som kan tipsa om ett roligt spel?
Jag gillar kluriga online multiplayer spel(utan bottar), simulatorer och hi-tech spel.
Någon som kan tipsa om ett roligt spel?
Jag gillar kluriga online multiplayer spel(utan bottar), simulatorer och hi-tech spel.
wow :visslar:
Vet inte om detta spel stämmer in på vad du gillar men The elder scrolls IV Oblivion är grymt kul.
Inga av förslagen är kluriga, simulator eller hi-tech spel. Gillar typ inget annat just nu.
Jag skulle kunna säga Age of Conan, det kan ju tänkas som en simulator på långt håll.
Annars tipsar jag om God of War till PS2.
Counter-Strike 1.6 Det är ju ganska klurigt att träffa i huvudet... xD (not, om man e pro som jag :P )
C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoE
↗ till inläggetJo jag håller med! C&C spelen är bra. Men om man gör som mig, sitter och spelar och försöker bli bra och bara förlorar hela tiden utan att förbättras. Då blir det inte så roligt efter ett tag. :(C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoE
↗ till inlägget↗ till inläggetJo jag håller med! C&C spelen är bra. Men om man gör som mig, sitter och spelar och försöker bli bra och bara förlorar hela tiden utan att förbättras. Då blir det inte så roligt efter ett tag. :(C&C kanes wrath är riktigt kul. det är lite klurigt ingefär som AoE
Hehe, känner igen mig i den beskrivningen. ;)
Wurm
Det är klurigt och är en simulator
Armadillo Run
Jag tror det är ungefär vad du letar efter, man kan ladda ner demo gratis på deras hemsida
http://www.armadillorun.com/demo/Armadillo..._Demo_1_0_5.exe
Age of Conan Hyborian Adventures !
Du fastnar direkt :o
Ps: bättre än WoW
Har du kört Portal?
↗ till inläggetdet är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggarAge of Conan Hyborian Adventures !
Portal är ett väldigt roligt spel tycker jag personligen.
↗ till inlägget↗ till inläggetdet är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggarAge of Conan Hyborian Adventures !
Alla buggar är en myt, finns knappt några. Jag fastnade inte förrän 20+.
Portal har jag spelat, det var roligt. Jag kan inte säga att jag klurat ut hela Portal, men jag har nått slutet.(utan fusk) :P
↗ till inlägget↗ till inläggetAge of Conan Hyborian Adventures !
det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar
ok det vara bara en som sa det till mig, men det är sant att vissa wow-spelare fastnar för det direkt och vissa tycker det är skit
↗ till inlägget↗ till inläggetAge of Conan Hyborian Adventures !
det är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggar
ok det vara bara en som sa det till mig, men det är sant att vissa wow-spelare fastnar för det direkt och vissa tycker det är skit
Jamen så är det ju med alla spel. Det finns inget spel som alla gillar att spela.
↗ till inläggetNämn ett MMORPG som inte haft en massa buggar i början. Tycker att Funcom dessutom gör ett utomordentligt jobb med att lyssna på sina spelare och fixa rätt buggar.↗ till inläggetdet är inte alla som tycker det, vissa fastnar direkt efter att ha provat det men vissa tycker det är skit och fortsätter med WoW, och så finns det massa buggarAge of Conan Hyborian Adventures !
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in