Stampade du sönder halsen?
hah, köpa en ny gura antar jag...
Stampade du sönder halsen?
↗ till inläggetStampade du sönder halsen?
Njae, inte nödvändigtvis. En jag känner råkade ut för nåt liknande. Han limmade och nu funkar guran perfekt igen ^^
↗ till inläggetHade du den bara liggande på golvet eller? :POjda, jag "hade" en för 4minuter sen...Vad gör man om man råkade trampa sönder gitarren?
Alltså jag suger på vad gitarrens delar heter, men ni vet där strängarna här, det är en " planka "som strängarna sitter på,
vad gör man om man råkade trampa så att den knäcktes :o ?
Håller upp den i 2 delar nu..
Skulle vilja ha en billig el gitarr... Ska nog spara till en. :)
Några tips på en bra, billig elgitarr?
Epiphone är billiga och bra. det är detsamma som Gibson, men man tillverkar dem mest i korea, för att hålla priserna låga. :D Annars kan du satsa på en washburn gitarr eller kanske en Black devil? :)
↗ till inläggetHehe jag har aldrig sett nån av dom :PEpiphone är billiga och bra. det är detsamma som Gibson, men man tillverkar dem mest i korea, för att hålla priserna låga. :D Annars kan du satsa på en washburn gitarr eller kanske en Black devil? :)
Skulle du kunna visa några bilder? Och hur mycket skulle dom då kosta?
Nja, jag gjorde inte med flit :o
Jag har lirat sen så skulle jag käka, då la jag den på golvet, sen ringde telefonen då kastade jag mig på sängen, slängde bort alla kuddar ( som hamnade på gitarren ) sen så skulle jag gå och käka, då lät det..Ja det var ett så ganska fränt ljud som dom när den knäcktes..
Simple@ Jo jag testade limma, men sen när jag lyfter upp den så knäckts den av igen :P
Har en söt liten Fender-kopia i mitt rum^^
↗ till inläggetJag bara älskar Ibanez. Jag har spelat på en Ibanez två gånger och sen var jag fast ^^
jorå,smaken är som baken.Har tänkt på att köpa en stratocaster,sägs vara rätt så bra.
jag har en epiphone les paul, har lirat typ 9-10 månader, men väldigt oseriöst pga av att jag prioriterar piano lirande före gitarrlirande, även fast jag nyss köpte min les paul.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag bara älskar Ibanez. Jag har spelat på en Ibanez två gånger och sen var jag fast ^^
jorå,smaken är som baken.Har tänkt på att köpa en stratocaster,sägs vara rätt så bra.
Mjodå ^^
Stratocaster är också helt underbara att lira på ^^ äkta då alltså.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag bara älskar Ibanez. Jag har spelat på en Ibanez två gånger och sen var jag fast ^^
Mjodå ^^
Stratocaster är också helt underbara att lira på ^^ äkta då alltså.
Squire Stratocaster is the shit. :)
Squire är nog något att satsa på. B) Själ föredrar jag epiphone o gibson :) .
jag har både el och gitarr, men ingen elgitarr. :P
Dave: Hoho roligt! =D
OnT: Jag skulle vilja ha en Röd Fender :(
Jaag har en cort men vill ha ensån här gretsh så man kan få lite bättre Rockabilly\50/60 tals rock n roll-ljudet
Japp, en Guitar Hero Guitar.
El gitarr? Que?
Mini El gitarr från en strand affär i Mallorca :D
↗ till inläggetOm inte bordets slut skulle varit med skulle den se äkta ut :DMini El gitarr från en strand affär i Mallorca :D
Den är SNYGG. Är den bra? :huh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in