Bygga en skateramp, och träna.
Sommarlov
↗ till inläggetJuste =O
Det viktigaste! METALTOWN FFS! :D
Just det, Vi skall okså dit. Metaltown, Göteborg 08 <3
Man längtar nog mest efter att få se In Flames och Sodom :D
Vancouver i 1 månad! Slå det ;D
*slår*
↗ till inläggetSlår det om ungefär 1.5 år, ska bli jävligt soft att komma dit men men det är en bit kvar.Vancouver i 1 månad! Slå det ;D
Åka till Italien och Thailand, yay!
Jobba ihop pengar, dricka lite med vänner, antar att man sticker något till Fyrishov och badar, sen ska jag se på Adam Sandlers nya komedi, sticka till Stockholm och köpa massa kläder och skit som jag och polarna bestämt, köpa lite skivor och försöka få lite stund för mig själv också.
ska till usa
Åka till Bulgarien, Halmstad, Falkenberg.
Bada, Fiska, Cykla, Spela Fotbool, träningsläger, springa, sova..
Jag ska bada, sola, spela golf, spela Age of Conan, grilla, chilla och haaaaa deeeee skööönt !! :D
=))
Enda planerade är Leksands sommarland, annars blir det väll mest att vara med kompisar, bada, softa och försöka att inte sitta för mycket vid datorn och 360't.
jobba, sladda (om jag nu lyckas med uppkörningen] och supa
Dra #5 überfuskare ;) , Och få 1000 gs på Oblivion och Bc:Bf till 360. :D
Ska väl spela lite 360 etc. Och så ska jag åka till Göteborg och slappa lite.
Bulgarien, första gången utomlands.
jag dricker te, sover länge och nyttjar musik.
↗ till inläggetRoligt. (:Bulgarien, första gången utomlands.
Jag var utomlands för första gången 2006.(I tyskland)
Jag var i spanien den här sommaren. =)
↗ till inläggetDen är sjukt rolig XDJobba ihop pengar, dricka lite med vänner, antar att man sticker något till Fyrishov och badar, sen ska jag se på Adam Sandlers nya komedi, sticka till Stockholm och köpa massa kläder och skit som jag och polarna bestämt, köpa lite skivor och försöka få lite stund för mig själv också.
Första gången jag avr utomlands var i Spanien , låg i mammas mage :P
↗ till inlägget↗ till inläggetDen är sjukt rolig XDJobba ihop pengar, dricka lite med vänner, antar att man sticker något till Fyrishov och badar, sen ska jag se på Adam Sandlers nya komedi, sticka till Stockholm och köpa massa kläder och skit som jag och polarna bestämt, köpa lite skivor och försöka få lite stund för mig själv också.
Have you ever seen anybody do this?
This?
1 hand!
1 finger!
NO HANDS!
O_O