↗ till inläggetdu håller på och tar över runescape!
Du vill ju inte bli med i clanen så lämna denna tråden..
↗ till inläggetdu håller på och tar över runescape!
Finns det runecrafters i clanen? Skulle behöva runor till Mage Luxaxix ifall vi ska köra typ clanwars och sånt. Lvl 18 magic nu..
↗ till inläggetklart jag vill vara me↗ till inläggetdu håller på och tar över runescape!
tjoohoo äntligen 50 range.jag har ett tips för rangers döda hill giants jag får typ 200xp styck och 10kcash per back pack/INventory.yahoo the mage in range rock! :D :lol: B)
↗ till inlägget
Det där ser ut som en main men asså om vi säger att du är rune pure så går det :P
↗ till inläggettjoohoo äntligen 50 range.jag har ett tips för rangers döda hill giants jag får typ 200xp styck och 10kcash per back pack/INventory.yahoo the mage in range rock! :D :lol: B)
Du känner väl till hill giant safe spot? (i edge dungeon)
Ok, Adda min ingame då så snackar vi där istället.
Orkar inte tabba upp fuska när jag power minar. =P
↗ till inläggetNej, den är f2p.↗ till inläggetmember????Hmm, kanske joinar..
60 attack
72 strength
45 defence
45 range
1 prayer
40 mage
64 hitpoints
70 combat level.
Username: Pur3_4ce2
+ För alla som inte vet det, man kan inte ha mer än ett mellanrum i namnet tror jag...
Zeq0: Du har sabbat din clan, du har anlitat mains...
↗ till inläggetNej, den är f2p.↗ till inläggetHmm, kanske joinar..
60 attack
72 strength
45 defence
45 range
1 prayer
40 mage
64 hitpoints
70 combat level.
Username: Pur3_4ce2
+ För alla som inte vet det, man kan inte ha mer än ett mellanrum i namnet tror jag...
member????
Zeq0: Du har sabbat din clan, du har anlitat mains...
Vem är main? >:O
det är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg.
↗ till inläggetdet är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg.
1. Deddertpure lär dig stava Zeq :P
2. Jag är deppig av att jag typ är hackad :S
3. Jag ska nog sluta rs och börja wow..
↗ till inlägget↗ till inläggetdet är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg.
Du borde nog hålla dig till RS tycker jag.
Om det är så att Zeq inte vill eller orka. Så kan ni alltid kolla mitt ämne. Ny startad och nästan färdig clan :).
Zeq varför sluta spela RS? :(
↗ till inläggetÅhhh nejnejnej jag tillåter det inte du slutar INTE med rs! Du e erfaren och kan säkert få tillbaka sakerna.↗ till inläggetdet är bara att fatta att zeg inte kan leda nån clan omg.
Du vet att det inte är lika säkert på WOW. Där blir folk hackad dagligen, 9 Miljoner spelar wow. Alltså hela Sverige.
Kanske mycket om du är känd och ha bra saker så kommer du antagligen bli hackad. Som tex Zezima.
Varför vill han sluta ? Jag körde wow för ett tag sen men tröttnade efter lvl 40.
ONÖDIGT ZEQ!
↗ till inläggetJa men på Runescape kan man inte bli hackad. Kanske om man har en keylogger som skickar loggar till en annan. Annars så kan inte ett konto bli hackat. Ps. Zezima har aldrig blivit hackad ;PDu vet att det inte är lika säkert på WOW. Där blir folk hackad dagligen, 9 Miljoner spelar wow. Alltså hela Sverige.
Kanske mycket om du är känd och ha bra saker så kommer du antagligen bli hackad. Som tex Zezima.
Zeg0, fortsätt med RS, WOW kostar mer pengar än ett member konto på RS.
Raptomex. Har inte Zezima blivit hackad?. Massa YouTube filmer m.m
↗ till inläggetMoparscapeRaptomex. Har inte Zezima blivit hackad?. Massa YouTube filmer m.m
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in