Ja jag bara undrar.
Varför Köpte Du Ett Ps3?
Pga att spela, blu-rayen. Och jag såg spelet little big planet (som det då hade bara kommit en pyttetrailer för)
jag var igentligen sugen på ett 360 ett tag. Men jag tog min smarta hjärna tillbaks och blev inte så köpsugen och väntade och jag köpte min ps3. Jag betalar hellre 3000 mer för en bättre konsoll enligt mig och som jag kommer ha roligare med.
Hade en Xbox innan som jag inte tyckte om , klumpiga handkontroller osv.
Så vid nästa version av dom båda konsollerna så skulle jag ta psn versionen istället.
Och det är jag nöjd över!
Jag köpte PS3 för att de kommande spel kommer inte göras till PS2, alltså att vissa nya spel i framtiden kommer inte göras till PS2. Plus att det är mer minne och blu-ray.
Är det inte så att det kommer först ut på PS3 och sen PS2?
Tex som GH3 .
↗ till inläggetJo men tills slut så kommer det bli som Playstation 1 och Playstation 2, Guitar Hero görs ju inte till Playstation 1.Är det inte så att det kommer först ut på PS3 och sen PS2?
Tex som GH3 .
Men det är väl mest för att PS1 är utdöende och det är inte många som köper det.
Så dom har ingen anledning i världen att göra spel till PS1
↗ till inläggetExakt, och Playstation 2 kommer gå samma öde om några år.Men det är väl mest för att PS1 är utdöende och det är inte många som köper det.
Så dom har ingen anledning i världen att göra spel till PS1
Det kommer skapas spel till Playstation 2 de närmsta åren, men till slut så minskas det, sen så slutas det att skapas spel till Playstation2.
Mm.
Tex VHS har helt dött ut efter DVDns framsprång.
Jag är inte lika säker på att BluRay kommer ta över efter DVDn
jag kunde då f*n bara komma på någa anldeningar att köpa ett överhuvud taget.
1. den har blu-ray
2 den e regionsfri
men sen finns det typ inga spel och kontrollen e inte go så därför köpte jag ett 360 :D
för att jag har haft kul med ps2 ps2 och då tänkte jag ps3 måste vara roligast. Det var grym grafik och så. Visste gta iv skulle komma till ps3 så det var nog mest för gta och fifa 08, och att det är kul och spela.
Ibland säljs ps2 lika bra som xbox 360 xD.
Köpte det också för att det var en snygg konsoll. Och trevliga kontroller (rörsensorer)
En fråga om det där med rörelsekontroller:
Vad använder man de till? Har sett på t'ex MGS4 att om man skakar kontrollen så blir dräkten till hans vanliga om man har andra färger på den för att smälta in.
Används det mycket i alla spel?
I de flesta, i många bilspel kan man styra med dem. Man kan även i vissa spel skaka av sig fiender. I r & c : tod kan man såga upp trä och sånt, och sådant.
Så det finns i många spel.
Köpte min ps3:a för att den fungerar som en super bra mediamaskin, man kan spela, se blu-ray, sitta vid internet, se film, kolla bildspel, spela musik... ALLT :D
Jag har inte köpt något ännu men det är inte omöjligt att jag skaffar ett i framtiden när de har kommit fler spel som lockar mig, och kanske priserna är lite bättre.
↗ till inläggetJag har inte köpt något ännu men det är inte omöjligt att jag skaffar ett i framtiden när de har kommit fler spel som lockar mig, och kanske priserna är lite bättre.
Du blir inte besviken om du köper en det kan jag lova dig, och klart kommer priserna bli bättre men ps3 kommer alltid vara värd sitt pris :) Sen kommer ju en ny 80gb Bundle snart och den ska ha samma pris som 40gb. Det är lätt värt det :) Sök efter exklusiva ps3 spel så ser du lite av vad som kommer, dom är riktigt bra kan jag lova dig =)
Har du någon konsol nu?
enligt sony så kommer de inte sänka det på ett tag, men det kommer ju en som freak89 sa, det kommer en med 80 gb istället för sammma pris.
Kan ju istället vända på frågan: "Varför köpte du inte ett Ps3?
Alla spel som jag finner intressanta finns till PC, och om det mot förmodan skulle komma något spel till konsol som faktiskt är riktigt bra blir det antagligen konverterat senare. Nu kom det tre spel till Xbox 360 och Playstation 3 som jag blev intresserad av. Mass effect, MGS 4: Guns of the Patriot och Grand Theft Auto IV. Det första har redan konverterats, och GTA IV kommer förhoppningsvis precis som alla andra spel i serien. Sen ser jag inte så mycket anledning till att köpa en PS3, allt jag kan göra på den finns i princip på min dator. Min dators prestanda är dessutom bättre, och det är enligt mig överlag mycket smidigare. Om jag skulle älska sixaxis köper jag en sådan kontroll till min PC, och mus och tangentbord är en klar fördel i FPS. Dessutom är både strategispel och massiva onlinespel, två genrer som jag älskar, mycket mer etablerade till dator än till alla konsoler tillsammans.
sixaxiskontrollerna kan du inte ha till pc.