💬
Logga in
Fuska.se

Godaste Läsken?

631 svar · startad

Din hals har blivit "soar" och du borde dra ner på kolsyrad dricka på ett tag ;)

Det tänkte jag också på men det har vart såhär i ett par månader nu trots att jag inte druckit speciellt mycket läsk så jag tvekar på om det verkligen är felet...

Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.

Ok, det ska jag prova.

hur f*n kan man gilla fanta? den smakar bara sött och tillgjort. smaktillsatser och annat skit.

↗ till inlägget

hur f*n kan man gilla fanta? den smakar bara sött och tillgjort. smaktillsatser och annat skit.

Rcyker jag inte, smakar hur gott som helst ;)

champis

Senast ändrad:

Glömde Jolt, som är världens godast läsk. äger all annan läsk.

↗ till inlägget

Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.

Jag får också halsbränna ibland beror det på cola?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nej.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kan göra det om du får det någon minuter efter du börjat dricka.. Precis som jag.

Ingen som gillar Trocadero?

Brukar oftast dricka Ramlösa Skogshallon eller Ramlösa Granatäpple. Men dom få gångerna jag köper läsk så brukar jag köpa Coca Cola Vanilla eller Rootbeer (15:- per burk :blink:) på en liten lokal kiosk som importerar från USA.

Vart kan man få tag på Mountain Dew?

Jag kan då få tag på det i samma kiosk, dom importerar Mountain Dew också. Beror ju på vars du bor och hur långt du vill åka för att för tag på ett par stycken ;) Kan ju även skickas antar jag ;)

↗ till inlägget

Ingen som gillar Trocadero?

Trocadero ftw, ubergott aswell :)

Coca Cola , Fanta , Sprite , trocadero all läsk e gott <3 :D!

10 Aug 2008

coca cola är bäst enligt mig

Senast ändrad:

11 Aug 2008
↗ till inlägget

Vart kan man få tag på Mountain Dew?

http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?It...p;CategoryID=12

Där kan du även få tag på massa annan skit from the States.

3 Jul 2009

Cola är nog den jag tycker är godast :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in