Din hals har blivit "soar" och du borde dra ner på kolsyrad dricka på ett tag ;)
Godaste Läsken?
Det tänkte jag också på men det har vart såhär i ett par månader nu trots att jag inte druckit speciellt mycket läsk så jag tvekar på om det verkligen är felet...
Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.
Ok, det ska jag prova.
hur f*n kan man gilla fanta? den smakar bara sött och tillgjort. smaktillsatser och annat skit.
↗ till inläggetRcyker jag inte, smakar hur gott som helst ;)hur f*n kan man gilla fanta? den smakar bara sött och tillgjort. smaktillsatser och annat skit.
champis
Glömde Jolt, som är världens godast läsk. äger all annan läsk.
↗ till inläggetJag får också halsbränna ibland beror det på cola?Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.
↗ till inläggetnej.↗ till inläggetJag får också halsbränna ibland beror det på cola?Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.
↗ till inläggetKan göra det om du får det någon minuter efter du börjat dricka.. Precis som jag.↗ till inläggetJag får också halsbränna ibland beror det på cola?Sluta med det helt och hållet då typ i en månad, drick extra mycket vatten och undvik stark mat.
Ingen som gillar Trocadero?
Brukar oftast dricka Ramlösa Skogshallon eller Ramlösa Granatäpple. Men dom få gångerna jag köper läsk så brukar jag köpa Coca Cola Vanilla eller Rootbeer (15:- per burk :blink:) på en liten lokal kiosk som importerar från USA.
Vart kan man få tag på Mountain Dew?
Jag kan då få tag på det i samma kiosk, dom importerar Mountain Dew också. Beror ju på vars du bor och hur långt du vill åka för att för tag på ett par stycken ;) Kan ju även skickas antar jag ;)
↗ till inläggetTrocadero ftw, ubergott aswell :)Ingen som gillar Trocadero?
Coca Cola , Fanta , Sprite , trocadero all läsk e gott <3 :D!
coca cola är bäst enligt mig
↗ till inläggetVart kan man få tag på Mountain Dew?
http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?It...p;CategoryID=12
Där kan du även få tag på massa annan skit from the States.
Cola är nog den jag tycker är godast :D