Tjo!
Jag hade tänkt att köpa nå bra first person shooter spel... Någon som har nått tips? ;)
Tjo!
Jag hade tänkt att köpa nå bra first person shooter spel... Någon som har nått tips? ;)
↗ till inläggetFar Cry 2Tjo!
Counter Strike 1.6 =)
Call of Duty 4 - Counter-Strike 1.6/Source - Crysis
BF spelen :)
Bioshock eller Farcry 2.
Rekommenderar inte Bioshock fast Far cry 2 är ett bra val :D
Call of Duty spelen, Counter Strike, det är väl enligt mig dom bästa fps spelen.
combat arms...(kommer snart till EU, läste 28 oktober nånstans(CB då ofc..))
Battlefieldspelenm
Team Fortress 2
Counter-strike 1.6 är för mig det näst bästa.
Battlefield är också bra. :lol:
Battlefield 2 och 1942 spelen
CS 1.6-CZ.Deleted Scenes ,Source.
Global Operations //svårt att få tag i nu för det är ganska gammalt men kul som s*tan.
Battlefield 2 och Counter strike source !
Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att
man får röra henne. Cod 4 eller Cod 5 är också ett bra val riktigt najs grafik också. Vill du ha mer spelkänsla? köp Bf2
eller Bf 2142. Portal och cs 1.6 har lägre grafik men är bra dom också. Läs recensioner på Fz.se om du är osäker
lycka till med dit nya spel :D
↗ till inläggetAlla tycker olika, bara för de har bra grafik kan de också vara bra, tänk lite... alla tycker olika.Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att
man får röra henne. Cod 4 eller Cod 5 är också ett bra val riktigt najs grafik också. Vill du ha mer spelkänsla? köp Bf2
eller Bf 2142. Portal och cs 1.6 har lägre grafik men är bra dom också. Läs recensioner på Fz.se om du är osäker
↗ till inlägget↗ till inläggetAlla tycker olika, bara för de har bra grafik kan de också vara bra, tänk lite... alla tycker olika.Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att
Ja jag har alla dom här spelen som jag har nämnt. För mig suger Far cry 2 och Crysis ba***. Men alla tycker olika som du skrev.
Call of Duty 4 - Counter-Strike 1.6/Source - Crysis
↗ till inläggetportal är inte ett FPS spel, det är en en halflife 2 mod typ. Man kan ju inte kö online eller skuta något. Dessutom kan man liksom inte jämnföra prtal och cs 1.6 med varandra, inte alls samma spel. och att säga "portal och cs 1.6 har lägre grafik" låter dumt imo, inte jämnförbara imoInte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att
AlleTheMaster...vet du vad är ett FPS-Spel är?
First person shooter, ibland förstapersonsskjutare, ofta förkortat fps, är en datorspelsgenre där bildskärmen motsvarar spelfigurens synfält, och där skjutvapen spelar en stor roll.
/Wikipedia
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in