Personligen tycker jag det är kul. Vi har ett grymt schema och nu när man själv har valt vad man vill göra i skolan blir det ju mkt roligare (går data inriktning ;))
Tycker Ni Att Skolan Är Rolig Elr Tråkig?
Skolan är ju sjukt kul som helst. Går själv i 7:an, visst mycket jobb att göra men kul att lära sig! Älskar skolan :D
Haha!
↗ till inläggetNär du blir äldre inser du.Haha!
jovisst, grundskolan suger, men den är det viktigaste av hela livet, den har sina sidor ;) iaf, jag vill bli pilot och det verkar vara skit kul, och att studera en sak som är skit roligt är ju..roligt!! då man får sitt intresse :)
Det varierar faktiskt. Ibland är det underbart och ibland är det skit.
Det som är det tråkigaste är nog att plugga in något man inte har något intresse för eller göra andra saker
man inte tycker om. Och ibland är det ju inte skitskoj med kompisarna hela tiden eftersom vi alla har kommit i
depression tider och sådant skit (mensen förvärrar ju självklart skiten).
Men annars kan det ju vara underbart och hej och hå frid och fröjd osv...
Går ju i Gymnasiet då och det är så mycket bättre än i hög-, mellan- och lågstadiet.
För mig så har ju mina betyg sänkts och blahblahblöh, men det är ju, enligt mig, för att kraven är så
höga på oss små elever.
↗ till inläggetJa, när man är 14 vet man allt typ...↗ till inläggetNär du blir äldre inser du.Haha!
↗ till inläggetOm du tycker att första året i gymnasiet är kul så ska du vänta tills andra året. Då du har valt din inriktning. Då får du studerar det du har valt. Så har du valt, typ dator teknik så är det en massa jobb på datorn, programmering och sånt.Va roligt! Så om jag väljer dator då får jag sitta och programera och sånt hela tiden! Va roligt! Jag älskar datorer om det inte står på mitt användarnamn!
Du har alltid kärnämnena, i vilken inriktning du än väljer. ( Matte, Svenska och Engelska. I vissa inriktningar har du även gymnastik har jag för mig. )
Skolan har sina bra och dåliga dagar... Men det är kul med lärare man kan skoja med som också kan skoja tillbaka.
HATAR min lärare som bara blir arg på killarna i klassen. när tjejerna gör nått så bryr hon sig inte :angry:
ja, skolan är rolig, lektionerna är helt ok.
Men på rasterna spårar allt och det händer alltid nå roligt
7:orna är coola, 8:orna ser man aldrig, och vi 9:or barkar lös varje dag :).
JAg hatar Skolan :S
Skolan är extremt tråkig
Den är ganska okej. Det enda jag stör mig på är vår svenska lärare som ger mig IG i svenska bara för att jag inte är bra på att skriva berättelser/inte har bra fantasi. -_-
Det är väl roligt men det roligaste är rasterna
Jag äskar Star Wars.
SpammeR.. - Nöörd :)
Men skolan suger ofc! som några andra också sa: skolmaten suger tupp penis.. :(
Tycker det är ganska intressant att nästan alla som hänger här på fuska.se/forum har en väldigt negativ åsikt om skolan. Antar det är så att folket flyr in i sin virtuella värld efter skolan för att ni inte alls trivs. Så har det varit för mig också...
skolan suger!! men när det är hemkunskap eller slöjd så är det kul!