💬
Logga in
Fuska.se

Rs Och Wow!

166 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Hej jag gillar båda men orkar inte spela någon utav spelen.

Vilket tycker du är bäst. Diskutera och beretta vad du tycker.

Alla tycker olika. Tror nog att dom flesta kommer att säga Runescape för att detta är ett Runescape & Tibia forum. :s

Runescape här.

Senast ändrad:

RuneScape, tyckte inte om WoW körde ett par dagar sen slutade jag.

World of Warcraft

beror på va du ska spela. ska du vara member på rs. Så är de onördigt. Om du ska betala något i månaden för ett spel, ska det vara wow. Annars spela rs gratis.

Nu kommer ju mer svara RS eftersom det är i RS-forumet, men sök "runescape vs. world of warcraft" på youtube och se vad dom filmerna säger, dom gämnför element som boss-fighter, pvp och sånt

RS, har spelat WOW men tyckte inte det var så jättebra

WoW

WoW

WoW

runescape, wow suger rent åt h*lvete. kostar som f*n ju.

<liten ekonomibörsen idag>

jag blev members på runescape för cirka 3 år sen. jag visste vad wow var då också.

det kostar 42kr för mig att spela runescape i månaden,

3 gånger 12 = 36 månader.

36 gånger 42 = 1512.

och nu kommer finanskrisen;

36 gånger 130= 4680.

skillnad?

***RÄTTA MIG OM DU BEHÖVER SÅ***

Senast ändrad:

↗ till inlägget

jag blev members på runescape för cirka 3 år sen. jag visste vad wow var då också.

36 gånger 42 = 1512.

36 gånger 130= 4680.

skillnad?

Jo, men 4680 kronor för tre år är ju INGENTING O.O du är fattig om du inte har råd med det..

Om jag är tvungen att välja så tar jag väl Runescape,fast jag inte spelar det så mycket nu.

EDIT:Men ibland kan jag bli sugen på att spela. :)

Senast ändrad:

30 Dec 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

36 gånger 42 = 1512.

36 gånger 130= 4680.

skillnad?

Jo, men 4680 kronor för tre år är ju INGENTING O.O du är fattig om du inte har råd med det..

så du anser att slösa pengar på ett spel, jag är inte rik??? vem är rik?? med dem 3168 kronorna kan jag f*n köpa ny mobil, eller tillochmed spara till en bil.

det var min åsikt - jag sparar gärna.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

36 gånger 42 = 1512.

36 gånger 130= 4680.

skillnad?

så du anser att slösa pengar på ett spel, jag är inte rik??? vem är rik?? med dem 3168 kronorna kan jag f*n köpa ny mobil, eller tillochmed spara till en bil.

det var min åsikt - jag sparar gärna.

EDIT : wtf,vrf skrev ja sådär? O.o

Senast ändrad:

Wow äger Rs i allt utom valmöjlighet och hållbarhet(iaf för mig), för på Wow så ska man bara köra PvP eller liknande hela tiden, men på Rs kan man träna sjukt många skills utan att det blir tråkigt. Dvs om man har några kompisar att snacka med då.

31 Dec 2008

Mina 2 kompisar slutade rs för WoW (båda var över lvl 100 med 99 i varsin skill). Idag sitter dom och nördar WoW hela dagarna, det är som dom säger, en drog. När dom spelade RuneScape så hängde dom i alla fall med ut då och då. Jag vet att jag kan sluta runescape när jag vill, jag menar, jag slutade men efter 2 månader tänkte jag: f*n, borde nog testa igen ändå.." Och kul var det ;)

1 Jan 2009
Moderator

Det är ganska roligt att se när någon vill jämföra ett browser spel som runescape med ett spel som åtminstone har en .exe fil. ;)

Man kan INTE jämföra WoW med RuneScape. Runescape är ju ett spel byggt på Java och flash. Skulle Runescape hamna på skiva då skulle runescape bli mer likt WoW och det är först då man kan börja med att jamföra.

4 Jan 2009

Runescape är som sagt ett java spel. WoW har ungefär 11-13 miljoner spelare. Runescape har 10 miljoner. Det är inte sån står skillnad. Skulle spelet göras på skiva som raptomex sa, då skulle antalet spelande i runescape gå förbi wow.

↗ till inlägget

Runescape är som sagt ett java spel. WoW har ungefär 11-13 miljoner spelare. Runescape har 10 miljoner. Det är inte sån står skillnad. Skulle spelet göras på skiva som raptomex sa, då skulle antalet spelande i runescape gå förbi wow.

Rs 10 milj? My ass.

Som sagt så är WoW mycket bättre än RS på alla möjliga sätt.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.