Någon som vet hur man får tjejkompisar att chatta med en? Det är brukar vanligtvis vara jag som brukar börja skriva till de lite då och då.
Hur Får Man Tjejer Att Chatta Med En På Msn?
Du är 14...i princip alla brudar är fjortisar då, och då har dem fjortiskonversationer med sina polare, dem skriver typ bara till killar om dem är intresserade eller så. Så är det för många i min klass, men tjejerna skriver till mig ibland och vice versa ;p
Fuck MSN, kör på i verkligheten istället. Får du dom där så kommer dom börja skriva till dig på msn också :)
Var trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå.
↗ till inläggetVar trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå.
Hur är man trevlig och seriös på MSN?
↗ till inlägget↗ till inläggetVar trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå.
Hur är man trevlig och seriös på MSN?
Du ska inte vara alltför barnslig, för tjejer tycker inte om sådant beeténde. Hur man är seriös mot en tjej? Det får du själv lista ut. Alla har olika sätt att vara seriös på.
↗ till inläggetMen får man egentligen tjejerna att skriva? (förutom att vara trevlig och seriös förstås) :)Var trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå.
Vibba dem... lol.
nej men det är mest IRL som räknas. Gillar de dig inte där så kommer de nog inte börja skriva till dig.
↗ till inläggetMen vissa av de ville själva ha min MSN men ändå så skriver de inte. Som sagt innan är det jag som måste skriva till de först för att snacka. :(Vibba dem... lol.
nej men det är mest IRL som räknas. Gillar de dig inte där så kommer de nog inte börja skriva till dig.
↗ till inläggetStämmer bra, jag hade umgåtts men en tjej ett tag och nu är det nog hon som börjar skriva till mig mestFuck MSN, kör på i verkligheten istället. Får du dom där så kommer dom börja skriva till dig på msn också :)
↗ till inläggetDom kanske inte vågar skriva med dig? Visa att du är en snäll pojk så ska du se att går.↗ till inläggetMen vissa av de ville själva ha min MSN men ändå så skriver de inte. Som sagt innan är det jag som måste skriva till de först för att snacka. :(Vibba dem... lol.
Sen så kan du alltid charma dom i verkligheten.
Väldigt dålig på charma. Lite tips kanske? :lol:
↗ till inlägget↗ till inläggetMen får man egentligen tjejerna att skriva? (förutom att vara trevlig och seriös förstås) :)Var trevlig och var seriös. Så kommer det nog gå.
Om det är nån fjortis, skriv såhär.
" HEEEJ xd <<3<3<3<3 vgd??? :D"
Om du får svar så fortsätter du på samma fjortis-spår.
↗ till inläggetBara prata med dom på skolan typ, säg hejdå när ni slutar, om du sitter nära henne på en lektion kan du fråga henne om ett matte-tal istället för läraren.Väldigt dålig på charma. Lite tips kanske? :lol:
↗ till inläggetJadu, om du vill vara med än vän med tjejen så ska du visa att det är bara hon som gäller för dig på ett litet diskret sätt.Väldigt dålig på charma. Lite tips kanske? :lol:
Kan nog inte ge några direkt bra tips med tanke på att jag inte vet hur dina tjejkompisar är som personer.
↗ till inläggetKan inte man typ reta de på ett litet roligt sätt lr nåt liknande? :D↗ till inläggetJadu, om du vill vara med än vän med tjejen så ska du visa att det är bara hon som gäller för dig på ett litet diskret sätt.Väldigt dålig på charma. Lite tips kanske? :lol:
Kan nog inte ge några direkt bra tips med tanke på att jag inte vet hur dina tjejkompisar är som personer.
↗ till inläggetKan inte man typ reta de på ett litet roligt sätt lr nåt liknande? :D↗ till inläggetVäldigt dålig på charma. Lite tips kanske? :lol:
Jadu, om du vill vara med än vän med tjejen så ska du visa att det är bara hon som gäller för dig på ett litet diskret sätt.
Fråga neVah på fuska, han kan nog ska du se :P
Inte en j*vla aning, men om du vill ha dom att blocka dig så använder du en bild på Gandalf som visningsbild och sägar att du är Gandalf. Det är riktigt skojj ibland.
Finns det ännu fler sätt att charma på, asså så att man t.ex får tjejerna att börja locka sig till en så småningom. :lol:
Visa kuken för dem, funkar alltid.
Nej men srsly, var dig själv, inget annat. Är du dig själv borde det gå bra. Prata med dem i skolan o sånt ;D
Inlägg 1000!