↗ till inläggetTjäna extra kronor är aldrig fel.↗ till inläggetJa, men ingen vidare suprise.. Jag menar, vem vill jobba på donken (McDonald)?Senast jag praoade så var det på McDonalds vilket resulterade i en fast anställning.
Surprise Surprise att man får jobb där.
Prao
för 2 veckor sedan proade jag på hemmakvall här i vänersborg och det var as kul!
Kan ju säga att jag och SID praoade på ett gatukök i Kinna tillsammans.. Det var hur soft som helst om man bortser från hur det såg ut där inne, för jävligt med andra ord. Anledningen till att vi praoade där är att vi var ute och letade plats dagen då praolappen skulle vara inlämnad och klockan var ca 6-7 och då är nästan allting stängt.
Det som var mest soft var nog tiderna ändå. Vi började klockan 11, fick en halvtimmas rast vid klockan 13.00 och gick därifrån 14.00 ;)
Börjar praoa om 1 timme och 15 minuter. Läskigt...
↗ till inläggetJa, bäst att du aktar dig.. böcker bits har jag hört.Börjar praoa om 1 timme och 15 minuter. Läskigt...
:lol: Jag har aldrig prao'at.
OM jag fick välja något skulle det helt klart vara en Videobutik :lol:
Jodå det var riktigt bra ! Man får en inblick i arbetslivet, och man märker hur mycket man underskattar stressen på jobben.
8an: Shell, fick ledigt 3 dagar och fick chips och cola i slutet av praoen, så det var lyckat
9an: Frasses, gratis mat varje dag och folket där var galet sköna, så det var lyckat.
Praoar hos en spelbutik just nu. Den heter Game och finns i Stockholm. Väldigt kul att få spel grattis, då får jag ju beganande spel. Då de inte vill ge mig nya.
Det nyaste jag fått är Mirrors Edge.
↗ till inläggetJag praoar på Game i Stockholm. Jag får begagnade spel gratis. Men jag förstår inte varför de inte vill ge mig nya spel till mig...Praoar hos en spelbutik just nu. Den heter Game och finns i Stockholm. Väldigt kul att få spel grattis, då får jag ju beganande spel. Då de inte vill ge mig nya.
Det nyaste jag fått är Mirrors Edge.
jag praoade på Hemliga Klubben AB. där åt jag koskit och drack kattpiss.
Praoade på en däckverkstad.
Rätt kul och man var sysselsatt hela tiden :)
de som jobbade där var schyssta och roliga och jag hade hyffsade arbetstider.
jag bajsade hela tiden
Du är sjuk SpammeR...
Praoade på ett ålderdoms hem här i Köping med min polare förut, fast vi satt mest bara och lökade och glodde på tv och rensade deras förråd på dricka. Vi råkade även kasta lite snöbollar från balkongen.
Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul !
↗ till inläggetVad är det då du får göra? Diska?Praoar just nu på brandstationen. Jävligt kul !
↗ till inläggetUttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m.
↗ till inläggetUttryckningar, hänga med på fys, vara med på övningar m.m.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dagens bullshit har vi här gott folk!
Jag gick Brand skydd & säkerhet utbildning på gymnasiet (innan jag tog studieledigt) & där kom frågan upp om man fick prao på en brandstation & vad man fick göra. Utryckningar fick man absolut inte följa med på eftersom man är mest bara i vägen.
Så sluta ljug är du snäll? : >